Clippy geeft ipv een tip een spreuk in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokeh

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
5
Goedenavond,

Ik werk met Word van Office versie 2002 (SP3).
Ik kreeg 1 maand geleden bij het openen van een Word document (recept) de office
assistant clippy op het scherm met de tekst: "Stille wateren hebben
diepe gronden".(Clippy staat op mijn pc ingesteld met de tip van de dag)
Heeft iemand van jullie dit eerder meegemaakt?
Gisteren opende ik een ander Word-document en weer gaf clippy dezelfde spreuk"Stille wateren hebben diepe gronden"Nadien heb ik nog vele malen hetzelfde document geopend in Word maar de spreuk liet zich niet meer zien.
Enig idee hoe clippy hierbij komt?
Ik ben zeer benieuwd en alvast bedankt voor uw reactie.

Groetjes Jokeh
 
Welkom bij de Helpmij!

Dit lijkt mij eerder iets spiritueels (of een pesterij van iemand) dan dat het een Windows-Office kwestie is?
 
Laatst bewerkt:
???

(Ik had mijn bericht na jouw quote nog wat aangepast, dat heb je gelezen?)
 
Laatst bewerkt:
Als je wat wil schrijven moet je klikken op de button : "reageer op vraag" en niet op quote.
 
Hoi Pasja,

Ja ik heb je 2e antwoord net nog gelezen.
Inmiddels heb ik je een berichtje privé gestuurd, omdat ik niet wist waar ik moest reageren.
Niemand anders zit achter mijn pc als ik, dan kan iemand anders dat toch niet zomaar inbrengen wel?

Groetjes Jokeh
 
Ik geloof niet (weet het eigenlijk wel zeker) dat dit van Microsoft Office afkomstig is. Dit kan m.i. dus maar 2 + 2 oorzaken hebben:

1. iemand haalt een misselijke "grap" uit, of
2. het is een bericht van iemand zonder dat ik durf te zeggen van wie het af komt.
3. ik kan er eigenlijk niet veel mee / weet het niet.
4. niet alles is wat het lijkt dat het is.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Pasja,

Hartelijk bedankt ik had een berichtje gestuurd naar jouw emailadres heb je dat inmiddels nog gelezen?

Groetjes Jokeh
 
Ja, maar daar kan ik onmogelijk rationeel op reageren, ik zou niet weten hoe..................
 
Hoi Pasja,

Oké dat begrijp ik.
Dank je wel voor je reactie's!;)

Groetjes jokeh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan