Clony xxl geeft aspilayer foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Berichten
1.836
Nieuwe pc met XP-home.
Om te branden: Nero 5.5 en CloneCD met gebruik Clony.

Krijg bij Clony de melding dat geen aspilayers zijn geladen.

Bij het zoeken op "aspilayer" op deze site krijg ik 2 meldingen, die mij niet verder helpen en verwijzen naar EasyCDcreator.
Maar dat heb ik alleen in een oude versie 4.0

Wat kan ik doen?
 
http://www.extradvd.nl/html/downloads.htm

Heb daarna deze aspilayer van adaptec voor XP geinstallerd, maar nog steeds dezelfde melding in Clony!

Wie heeft er nog een tip?


Heeft het zin om mijn "oude" easyVDcreator 4.0 te installeren en weer verwijderen? Laat ie dan die aspilayer misschien achter..??
 
Laatst bewerkt:
Heb deze vraag dan ook nu verplaatst naar de juiste sectie :)
 
Mario, hoe zit het nu? Blijft de vraag nu hier of gaat ie nou toch verder onder XP en software?

Oh, ik snap het nu Mario. Ik zie dat ie is weggehaald bij diversen. Beter zo! Ik wist even niet hoe het zat. Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Heb je vraag nu naar xp/software gezet.

Zul je wel denken "die andere had ik dan toch goed geopend en waarom sluit je de vraag in diversen dan niet"

Mocht je dat denken: dat is het risico van crossposten :)
 
Mario, dat crossposten was niet bewust. Ik zag echter geen mogelijkheid om ZELF die vraag over te hevelen van Diversen naar XP en software, terwijl ik achteraf die plaats beter vond. Maar ik begrijp hier nu uit dat dat op een gegeven moment VANZELF door jullie wordt gedaan. Da's mooi. Heb ik wel een vraag: kun je de kop van deze vraag ook aanpassen, heb het idee dat "aspilayer" niet veel reacties oplevert.
 
Ben ondertussen ook steeds bezig geweest op de sites die door jullie zijn genoemd verschillende versie te downloaden en installeren. Echter heb ik nog steeds mijn probleem met Clony.
De situatie nu is die zoals in de vorige bijlage is te zien, middelste plaatje. Versie 4711 is nu als laatste geinstalleerd, de middelste 2 bestanden geeft ie niet . (was bij versie 4.6 wèl maar die deed het verder ook niet)

Is er nog iemand die me een goeie tip weet te geven?

Hoe doen jullie dat dan? of wordt er onder XP niet zozeer met Clony gewerkt, maar met de brander-software die IN XP zit?
 
Geplaatst door piepenbm
Je moet wel nadat clony opgestart is het vinkje weghalen bij deactivate aspi layer...., Dit zal er waarschijnlijk bij jouw staan??. [/B]

En dit is dus de gouden tip!
Zó eenvoudig kan het dus zijn! Stond inderdaad aangevinkt onder Opties in Clony.

Harstikke bedankt!
 
Niets te danken....blij dat het nu werkt. Het is alleen jammer dat de makers van clony geen nieuwe versie meer maken. Misschien dat er in toekomst weer zo iets komt. Het programmatje "profiler" komt dicht in de buurt.

Mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan