CLR Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

brampower

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2005
hallo mensen.
Sinds kort heb ik opeens een probleem. Als ik verschillende apps open krijg ik een CLR Error:
clrbs9.jpg

Sommige programma's doen het echter wel, maar ik weet niet waar de fout vandaan komt. Aangezien sommige het wel, en sommige het niet doen denk ik dat het bij het .net framework zit. Deze heb ik echter al meerdere keren overnieuw geinstalleerd zonder succes.

Ik hoop dat jullie weten wat het is (ik heb ook al gegoogled, en dat met die compatibility mode is het ook niet)

Bedankt alvast!

Welke versie gebruik je?
Ook eerst gedeïnstalleerd?
Ook eerst die mscoree.dll gewist? ook ergens gelezen.:)

Er staat idd erg veel over, maar een duidelojke oplossing niet, wel iets over VB.

Ja, ik heb ze ook eerst gedeinstalleerd.

Ze staan er allemaal op, 1.0, 1.1 en 2.0.

Dat van die .dll heb ik niks over gehoord.

Ik ook niet, maar wel gelezen.:)

Overigens heb ik alleen 2.0 en alles werkt.

dit is wat ik in het woordenboek heb gevonden????

CLR
Common Language Runtime
In diverse versies van Windows aanwezige onderdeel dat leert om te gaan met de IL (Intermediate Language). CLR is grofweg te vergelijken met de Java Virtual Machine. Het grote voordeel van CLR is dat de code hardwareongevoelig is. Een applicatieprogrammeur kan een enkele applicatie maken die zowel op 64-bits Windows, Windows CE als Windows 2000 tot leven komt, ongeacht de processor. De IL-code die door de compiler binnen Visual Studio.NET wordt aangemaakt, is namelijk hardwareonafhankelijk. De CLR op de uiteindelijke machine waar de software wordt aangeboden, zorgt voor compilatie, geheugenbeheer en de defragmentatie van het geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan