club 3d 9700 kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juuwtje

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Ik heb een andere koeler erbij gezet(op de oude) en toen ik hem aandeed zag ik al die rare strepen (net zoals bij oc'en)en hij was sloom in games, maar ik voelde aan de kaart en hj was helemaal niet heet ofzo.
Ik heb daarna die koeler er weer afgehaald en nu zie ik nog steeds die strepen, hoe kan dit.
Ik heb hem ook niet overgeclocked.

Zit de kaart nog wel goed in het slot?
Staat mischien de resolutie te hoog?
Drivers nog wel goed?

Dat met het slot kan het misschien zijn, ik ga het nu testen maar wat als het niet werkt?
Er zit wel garantie op maar waar moet heen gaan?

Voor garantie moet je natuurlijk naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, maar omdat je met de koeler aan de gang bent gegaan betwijfel ik of je nog garantie hebt.:confused:

Zit je monitor kabel nog goed?

Ik heb een andere koeler erbij gezet(op de oude)
Op de andere dat begrijp ik ff niet?

Ik heb hem van iemand overgekocht, is er geen club3d site ofzo?

2 koelers op elkaar bedoel ik

Ik neem aan dat je met koeler een ventilator bedoeld?
Dat gaat zo ie zo niet goed werken, de ene draait sneller/langzamer dan de ander en werken elkaar dus tegen.

Als je met koeler het koelblok bedoeld gaat het ook niet werken.
(slechte warmte geleiding)

Club3d site;
http://www.club-3d.nl/

Dat dacht ik ook al maar hij werdt helemaal niet warm ofzo....

Als je tijdens het uithalen van de kaart te wild hebt gedaan, kan et zijn dat de ''voet'' van de kaart (dat gouden randje zeg maar) beschadigd is.

Ook kan de printplaat beschadigd zijn, mocht je per ongeluk uitgeschoten zijn tijdens het monteren van die koeler(s).

Een koeler op een koeler werkt niet. Op welke snelheden draait de kaart nu? (kan je bekijken met Aida32, Scherm-->GPU)

Ik ben bang dat je een nieuwe gewoon moet kopen.:(
Zoals ik al aangaf zal de garantie niet meer gelden, omdat je een koeler aangepast hebt.

Toch wil ik de snelheden even weten van jouw kaart. Doe dit ff via Aida32 en post ff een screentje daarvan hier. in Aida32: Scherm -- > GPU.

Geplaatst door Juuwtje
damn

Wat ''damn''?

Doe es dit: :rolleyes:

Toch wil ik de snelheden even weten van jouw kaart. Doe dit ff via Aida32 en post ff een screentje daarvan hier. in Aida32: Scherm -- > GPU.

Klopt volgens mij wel. (alhoewel sommige features bij jou lager geklokt zijn dan mijn GF4Ti 4200, zal wel door de techniek komen)

Geplaatst door Juuwtje
Maar kan ik via die site een nieuwe krijgen?

Als je de bon nog hebt, wel. Ik hoop dat je bon mee hebt gekregen van diegene van wie je em gekocht hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan