Club-3D AGP CGA 3452 Install. problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodenbach

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2006
Overzicht: Moederbord Microstar MS 6580 Chipset i845FE .
Nieuwe grafische kaart: AMD driver, CGA 3452 .
Installatie mislukt met de bijgeleverde driver ( op DVD ). Internet afgespeurd en verschillende installatie methoden/drivers uitgeprobeerd. Oude drivers gewist, op de PC , win7 ultimate opnieuw ge�nstalleerd. Resultaat: nul, dubbel nul rien de knots, nada, niks resultaat. Ook op mijn andere PC: ( Gigabyte Model: 8I865GME-775-RH ) van hetzelfde laken een pak.De mannen met de witte jassen staan klaar om in actie te treden.

Hoi,
Hier is misschien de man met de goede jas:D lees deze neem even aan dat het om een ati 3450 kaart gaat.en anders misschien deze

Laatst bewerkt:
De links ( die ik ook al meermaals had doorstruind ) aangereikt door Modag hebben mij aangespoord het probleem terug her te bekijken. Ik las dat er in de driver voor o.a. Win7 een bug zat. Dus... alles maar verwees of een link kon leggen naar AMD, ATI Club-3D enz...zorgvuldig verwijderd. Vervolgens firewall antivirus en andere programma´s aan banden gelegd (exit).
Vervolgen auto detect en install. App. beheer, beeldschermadapters, stuurpr. bijwerken, op mijn computer handmatig zoeken, kiezen handmatig uit een stuurprogramma, vakje uitvinken : " compatibel hardware weergeven " en in het linkse window ATI Technologies aanduiden en daarna kan men de kwestieuze driver selecteren. Conclusie: zoeken in NIET COMPATIBEL HARDWARE in is de oplossing van mijn; en volgens ik heb ontdekt op verscheidene fora dit van veel andere Club-3D fanaten:rolleyes:.

Eind goed al goed: de witte jassen worden afgezegd en in de plaats komen de blije opwaaiende zomerjurkjes te voorschijn; met dank aan Modag. Elk zegge het voort!!!

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Niet geholpen toch op idee gebracht fijn dat het opgelost is:thumb: bewaar de oplossing goed voor als je om 1 of andere reden een schone installatie moet doen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan