Club 3D HD4870 of XFX 9800GTX Black Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

homemix25

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
hallo, ik ga een gamepc samenstellen en heb de configuratie al helemaal rond. Ik heb voor de club 3d hd4870 gekozen, omdat veel mensen zeiden dat deze beter was dan bijvoorbeeld de 8800 gt. Nu zag ik de xfx 9800 gtx op een forum en was mijn vraag: welke is nou echt beter. Heeft iemand hier benchmarks van?
groeten yoeri

de hd4870 is net een tikkeltje beter nja.. hij haalt average 10 a 20 fps hoger dan een 9800gtx:( ik heb zelf ook de 9800gtx maar ik ben er blij mee en je kan met de 9800gtx tog alle games makkelijk op de hoogste graphs zetten dus er is niks mis met de 2 maar toch zou ik voor de hd4870 gaan TENZIJ de 9800gtx stukken goedkoper is (denk aan min 50 euro)

ok heel erg bedankt:) nu wil ik over een paar maanden een 2e videokaart erbij kopen en in crossfire zetten. kan dat met bijde kaarten?

Zelf heb ik sinds korte tijd een Sapphire HD4870, de prijzen liggen ongeveer gelijk en de prestaties van de 4870 zijn over het algemeen iets beter.
Dus mijn keuze op dit moment zou de 4870 zijn.

EDIT: dat hangt van je moederbord af of je Crossfire (ATI) of SLI (Nvidia) kan draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan