club radeon hd 3450 + ati radeon hd3400 sli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ch1mera

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Hallo

Ik heb even een vraagje ik heb laatst een upgrade kit gekocht bij alternate.
(Alternate AMD Upgrade Kit Phenom 9550/4GB)
En nu had ik op een forum gelezen dat als je de club radeon hd 3450 neemt dat je die
dan in sli kan laten draaien. Maar ik ben nogal een leek op dat gebied dus zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

In ATi's videokaarten lijn heet dat dan CrossFire bij Nvidia is dat idd SLi in principe is dit mogelijk met alle videokaarten mits ze gelijk zijn aan elkaar (zelfde merk en type). En mits de videokaart CrossFire of Sli ondersteund.

heb je de videokaart al?

Want het is verstandiger om gewoon 1 goede kaart te kopen, dan om 2 slechte kaarten in CF te zetten..

@G4M3R De ene kaart is onboard en de andere extern en ze zijn alle 2 van het merk ati

@marsmannetje zoals ik hierboven zei is de ene onboard en de ander is een insteek kaart
en je kan inderdaad beter 1 goeie kopen maar in ieder geval bedankt voor je info

@G4M3R De ene kaart is onboard en de andere extern en ze zijn alle 2 van het merk ati

@marsmannetje zoals ik hierboven zei is de ene onboard en de ander is een insteek kaart
en je kan inderdaad beter 1 goeie kopen maar in ieder geval bedankt voor je info

Sorry, dat had ik niet begrepen.
Het kan inderdaad, maar het levert echt bar weinig resultaat op. Heeft alleen zin als je heel weinig geld hebt en een net wat betere computer wilt.

In de toekomst krijg je ook een versie van dit (ik weet ff niet hoe het heet) krijgt, waarbij je een goede videokaart kan combineren met de onboard. En als je dan niet aan het gamen bent, dan wordt de losse videokaart volledig uitgeschakelt. Een zuinige modus dus.
Heel interessant. Maar voorlopig nog niet van toepassing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan