club x1950 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudd

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
heb deze kaart in mijn pc gedaan,alleen geeft ie aan bij het opstarten dat ik nog een power kabel moet aansluiten.
Ik neem aan dat ie een kabel van de kaart naar de voeding bedoelt.
Voeding is een coolmaster 380 watt zonder extra aansluitingen,moet ik nu een andere (zwaardere) voeding aanschaffen?
ruud

Er moet inderdaad een stroomsnoertje van je voeding naar de videokaart, de voeding op zich is sterk genoeg hoor

De 1950 heeft nog de molex aansluiting toch??
(wit plat stekkertje)

ik twijfel

Laatst bewerkt:
Neen....

je hebt wel een 12volt kabel aan je voeding zitten...
dus moet je even een aftakking maken...

Neen....

je hebt wel een 12volt kabel aan je voeding zitten...
dus moet je even een aftakking maken...

nou zo handig ben ik daar niet in,lijkt me beter dan ik er een andere voeding inzet alleen op welke aansluiting moet ik letten.
ruud

nou zo handig ben ik daar niet in,lijkt me beter dan ik er een andere voeding inzet alleen op welke aansluiting moet ik letten.
ruud

Als je een nieuwe voeding koopt, ben je minimaal 50 euro kwijt en moet je ALLE stekkers opnieuw aansluiten.

Met een verloopje 7 euro en 1 stekkertje................

tja.....

of je geeft 7 euro uit of je gooit er 45 euro tegen aan.
ik zou ook voor het laatste kiezen.;)

Als je een nieuwe voeding koopt, ben je minimaal 50 euro kwijt en moet je ALLE stekkers opnieuw aansluiten.

Met een verloopje 7 euro en 1 stekkertje................

dat is waar moet ik dan die witte stekker er afknippen en dan de draden door verbinden,met die van de voeding.
ruud

Je neemt zo'n wit stekkertje die uit je voeding komt, steekt dat in het witte contra-stekkertje van het verloopje en klaar!

Je neemt zo'n wit stekkertje die uit je voeding komt, steekt dat in het witte contra-stekkertje van het verloopje en klaar!

oo nu snap ik het ,ja dan is de keus snel gemaakt.
mannen bedankt:thumb:
ruud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan