CLUB3D ATI HD4350 kaart wordt niet gepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

realone

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2007
Hallo,

Ik heb de eerste uren van 2011 doorgebracht met het downloaden van drivers en software voor deze kaart, maar hij pakt hem niet. CLUB3D ATI HD4350. Ik zie hem wel staan bij mn hardware, daar heb ik ook mijn stuurprogramma's geupdate, drivers geïnstalleerd, Directx enz... Maar ik zie hem niet bij mijn schermresolutie waar je nu uit 2 kaarten zou moeten kunnen kiezen (onboard + de nieuwe). Als ik die ATI CCC software opstart loopt hij ook te zeiken dat ik drivers moet installeren, prima maar WELKE

Wat kan ik hier aan doen?

Groet,

Maarten

deinstalleer alle drivers van je videokaarten, zowel onboard als je nieuwe, herstart je pc daarna pas. en begin dan pas met het downloaden van de nieuwe drivers. werkt dat?
om wat voor moederboord gaat het?

Goedemiddag,

Je hebt deze kaart in een agp en een pci-e versie zou daar de schoen kunnen wringen?
Ik denk gezien je probleem dus een agp en dan zal je dit moeten doen

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Je hebt deze kaart in een agp en een pci-e versie zou daar de schoen kunnen wringen?
Ik denk gezien je probleem dus een agp en dan zal je dit moeten doen

het is en PCI dus niet een PCI-E of iets dergelijks is dat hetzelfde?

Hoi,

Nee dat is niet het zelfde welk merk kaart heb je en type misschien.

Hoi !

Met alle respect: is het een PCi-kaart (dus geen PCi-express) heb je de hotfix wel degelijk nodig !
Bovendien zal het (tijdelijk) uitzetten van de on-board graka ook niet verkeerd zijn.

Greetz,

Harry.

Hoi !

n PCI-kaart kan in 'n PCI-slot, een PCI-express-kaart kan in 'n PCi-express slot.

Onderling verwisselen is NIET mogelijk.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan