een tijdje geleden, zette ik mijn pc aan en er gebeurde niks tot ik aanmeldde
ik kreeg allemaal kleuren en flitsen over mijn scherm tot ik geen beeld meer had.
na een reboot kreeg ik in bios een melding dat ik de hardeschijf moest vervangen.
na een nieuwe te hebben geplaatst en alle bestanden met een image te hebben teruggezet, bootte ik weer alles leek normaal.
maar als ik ging gamen zag ik dat de videokaart meer moeite had met details met name kleine dingen in de verte flikkerden en kleine draadjes waren kartelig. (aliased)
ik terrug gegaan en mijn videokaart geruild, na de nieuwe kaart erin te hebben gedaan nog steeds het probleem,
Dit heb ik ondernomen en hielp niet:
windows opnieuw installeren
ander moederbord
andere voeding
andere hdd
dvd-drive ontkoppellen
diskette station onkoppellen
front panel connectors uit het moederbord halen
Verder:
CPU en RAM gestrest, geen errors na lange tijd
AMD Phenom X4 9850
Asus M3N78-CM
Buffalo DDR2-800 (4GB)
Club3D Nvidia Geforce 9800GT
Samsung SATA2 7200rpm 16mb cache (500GB)
OCZ StealthExtreme
CoolerMaster Centurion
ik kreeg allemaal kleuren en flitsen over mijn scherm tot ik geen beeld meer had.
na een reboot kreeg ik in bios een melding dat ik de hardeschijf moest vervangen.
na een nieuwe te hebben geplaatst en alle bestanden met een image te hebben teruggezet, bootte ik weer alles leek normaal.
maar als ik ging gamen zag ik dat de videokaart meer moeite had met details met name kleine dingen in de verte flikkerden en kleine draadjes waren kartelig. (aliased)
ik terrug gegaan en mijn videokaart geruild, na de nieuwe kaart erin te hebben gedaan nog steeds het probleem,
Dit heb ik ondernomen en hielp niet:
windows opnieuw installeren
ander moederbord
andere voeding
andere hdd
dvd-drive ontkoppellen
diskette station onkoppellen
front panel connectors uit het moederbord halen
Verder:
CPU en RAM gestrest, geen errors na lange tijd
AMD Phenom X4 9850
Asus M3N78-CM
Buffalo DDR2-800 (4GB)
Club3D Nvidia Geforce 9800GT
Samsung SATA2 7200rpm 16mb cache (500GB)
OCZ StealthExtreme
CoolerMaster Centurion
Laatst bewerkt: