Club3D Radeon 9700

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponge

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Geachte lezers, Sinds een jaar of twee heb ik een Club3d radeon 9700 in mijn computer zitten en sinds day one heb ik er problemen mee, ook als ik de laatste drivers geinstalleerd heb. Ik heb de drivers er maar afgegooit en draai nu op de drivers van windows xp. Het nadeel is nu dat ik geen "zware"spellen kan draaien. Of toch? Ik weet het niet. Is er iemand die soort gelijke problememn heeft met deze videokaart en is er een oplossing voor dit minder leuke kaartje. B.v.D

Geplaatst door Sponge
Geachte lezers, Sinds een jaar of twee heb ik een Club3d radeon 9700 in mijn computer zitten en sinds day one heb ik er problemen mee

wat voor problemen, kan je iets specifieker zijn?
eventuele foutmeldingen/errors?

Als je met een ati driver werkt kan dat problemen geven.

Ik heb een Radeon 9800 en kwam laatst achter dat de nieuwe drivers op de ati site "bugs" hebben.

Als ik bv versie 5.10 pak draaien de nieuwe spellen wel goed maar de oudere niet.
Met de orginele driver die bij de kaart zat net andersom

Als je op de site van ati bij oudere versies van drivers kijkt, moet je een versie 5.7 proberen die doet het bij mij perfect.

Link

Naar aanleiding van de reactie van Greatchampion kan ik alleen vertellen dat het beeld gewoon vastloopt en dat de computer soms (niet altijd) automatisch reboot. Verder heb ik naar mijn weten geen specifieke foutmelding gezien....ook niet van windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan