Club3d ti 4200 64 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

LULLO

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Geachte helpmij mensen,

Ik zit met een probleem me videokaart ( Geforce 4 ti 4200 van Club3d ) begint een beetje oud te worden voor de nieuwe games.
Nou wou ik deze graag overklokken, heb op tweakers gekeken allemaal moeilijke taal en waarin ik me niet echt in wil verdiepen.

Nou had ik als vraag of iemand deze kaart al overklokt heeft, en weet welke instellingen / tot hoever je kunt gaan.. met behulp van welk programma.

Alvast heel erg bedankt voor de informatie mensen!

Mvg

Jeffry

Hallo Jeffry,

in mijn machine zit "slechts" de Geforce 4400ti (1 stapje hoger dan jouw kaart) en mijn kinderen zijn nog geen game tegengekomen die er niet op draait. Weet je heel zeker dat het je kaart is waardoor er een game niet loopt ?

hai pasja,

Misschien heeft u de 128 mb versie ? de game's lopen bij mij wel goed alleen kan ze niet allemaal op high spelen zoals nfsu2

voor de rest bezit ik een amd 2000 + kt3 ultra msi + 512 geheugen

Videokaart(en) Geforce4 ti 4400 128 MB

dat is het grote verschil....

ja als je hem wil overklokken zoek dan effe op google naar powerstrip.

als je die hem kan je je mhz omhooghalen haal hem niet tehoog nar boven he.

50/100 ong.. alleen dat begin je het te merken ik heb mijn videokaaer zelf 125mhz overgeklokt en hij doet het prima!!:thumb:

mijn ervaring is dat je nvidia kaarten uit de goedkopere versies (o.a. de 4200) zo'n 30% kunt overklokken zonder enig probleem, blijft wel per kaart en situatie verschillen natuurlijk.

Er is ook de "coolbits" registry entry erg makkelijk en overklokken kan dan gewoon bij de beeldinstellingen ipv een apart programma maar powerstrip werkt ook.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan