CM probleem help AUB!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanderFR

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2005
Hallo iedereen!

Ik heb echt een groot probleem!
Ik speel heel vaak CM (championship manager) alleen hij doet het nou niet meer.

Dit is het probleem:

Het spel werkte gewoon altijd goed, maar nu loopt hij vast als ik hem ongeveer 5 minuten speel. En met vastlopen bedoel ik dan dat ik echt helemaal niks meer kan met de computer zelf de muis bewegen kan niet meer. Ik moet dan de computer opnieuw opstarten. Cm opnieuw instaleren help niet want dat heb ik al 5 keer gedaan ofzo :(

Ik heb zelf een vermoeden dat het aan me CD-speler ligt, want af en toe kan de computer hem niet meer lezen ofzo. dan is die gewoon helemaal weg en staat die ook niet meer aan gegeven bij "deze computer".

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen want ik heb echt super veel zin om weer te spelen!

Bij voorbaat dank
Sander

PS: Ik ben wel een computer noob:P

probeer eens een firmware update van de site van de leverancier van de cd-speler/computer.

maak de kast open, kijk aan buitenkant waar cd-speler zit en volg dit naar binnen naar de achterkant, de kabel ( grote grijze) haal die eens los en doe hem er weer goed in. en tenslotte probeer eens via de bios cd-speler in boot sequence op 1 te zetten, en probeer eens van bijvoorbeeld de windows instalatie cd te booten( als hij de setup start is je cd-speler nog goed, dan ligt het aan windows zelf). wil dit alles niet werken dan mag je er vanuit gaan dat je cd-speler zijn beste tijd heeft gehad.

P.S PROBEER NIET TE VEEL DEZELFDE BERICHTEN IN EEN ANDER JASJE TE POSTEN, SOMMIGE VINDEN DAT NIET FIJN EN ZULLEN JE DAN NIET HELPEN TERWIJL ZE HET ANTWOORD WEL WETEN.

ohh okee, sorry daarvoor en ik ga morgen proberen of ik met jou tips het probleem kan oplossen!

Okee, daar ben ik weer

Het volgende:

Ik heb nu met apparaatbeheer mijn CD-speler helemaal verwijderd van me computer. Ze bestaan dus helemaal niet meer zeg maar!

Maar CM loopt nog steeds vast kan het er dan misschien aan liggen dat ik verkeerde update's van CM heb geinstaleerd en dat die daarom vast loopt?

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan