Esdal14
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 apr 2007
Ik zit met een vervelend probleem. CMD kan bij mij geen opdrachten meer uitvoeren, dit komt omdat hij waarschijnlijk een verkeerde "Path" heeft. Kan iemand uitleggen hoe ik dit terug kan brengen naar de normale? Iets van C:\windows\system32\cmd.exe? hij geef namelijk dit aan als path PATH=C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\PhysX\Common;C:\Program Files (x8
6)\IVT Corporation\BlueSoleil\Mobile;C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI
.ACE\Core-Static;C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTSystem\ Allemaal wat wazig neem ik aan... als ik set PATH=%PATH%;%windir%\;%windir%\system32\… in typ werkt hij wel! maar als ik afsluit en opstart gaat hij terug naar die andere. deze oplossing heb ik van internet gehaald.
Alvast Bedankt!! :thumb: :d
6)\IVT Corporation\BlueSoleil\Mobile;C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI
.ACE\Core-Static;C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTSystem\ Allemaal wat wazig neem ik aan... als ik set PATH=%PATH%;%windir%\;%windir%\system32\… in typ werkt hij wel! maar als ik afsluit en opstart gaat hij terug naar die andere. deze oplossing heb ik van internet gehaald.
Alvast Bedankt!! :thumb: :d