CMD Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miiekeee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Hallo iedereen,

Ik ben ingeloot voor de opleiding Communicatie en Multimedia Design in Utrecht.
Hievoor heb ik een goede laptop nodig. De minimale vereisten heb ik gekregen maar ik heb hier niet zo heel veel verstand van. Dus wilde ik jullie vragen of jullie mij wilde helpen met uitzoeken wat de beste laptop voor mij zou zijn.

Deze minimale eisen kreeg ik:
- Intel Core 2 Duo of AMD Phenom II
- 4GB RAM
- 160GB Harddisk (Snelheid 7200 rpm)
- Windows 7, 64 bits
- OpenGL grafische kaart, 16-bits kleuren en 256MB VRAM
- Resolutie van 1366 x 768
- Geluidskaart
- DVD Rewritable double layer of Blue-Ray brander

Ik wil wel graag een laptop boven de 15,6 inch en redelijk licht zodat ik hem makkelijk mee kan nemen.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Groetjes Mieke:d

Mijn opa betaald de laptop en heeft niet echt een budget maar om het fatsoenlijk te houden denk ik dat hij het wel zou waarderen als het onder de 800-1000 euro kan blijven.

Ik wil er wel 4 goede jaren mee overweg kunnen ;)

Hij moet trouwens wel goed Adobe kunnen draaien. Ze zeggen dat een Macbook PRO ook een goede laptop is maar ik heb liever geen Mac.

MVG

ik heb de Opleiding toegepaste Informatica genoten en dezelfde laptop's werden onze collega's van Multimedia aangeraden:
Namelijk HP Elitebook 8540p er is natuurlijk al een nieuwer type uit dus het zou verstandig zijn dat je deze dan zou nemen he ;) ben er heel tevreden van geweest laptop nog steeds in gebruik

die laptop die je nu stuurt is meer dan prima (zelfs een stuk beter dan wat ik linkte). het enige is dat de harddisk geen 7200rpm is maar 5400. dit maakt volgens mij echt helemaal niks uit (en mocht het echt een probleem zijn kan je altijd voor 50-100 euro een nieuwe harddisk erin zetten van 7200 rpm of zelfs een snellere).

als die laptop binnen je budget valt, is dat een prima laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan