Hallo,
Ik ben nieuw op het forum, dus hoop dat ik het goed doe zo, en hiervoor geen niewe vraag hoef te maken?
Mijn moeder had hetzelfde probleem op haar computer, en ik mocht dat gaan oplossen omdat ik wel handig ben met computers.
ik dus opgezocht wat dat probleem kon zijn, en je zou je Cmos batterij moeten vervangen, maar het probleem zou ook kunnen zijn dat er een virus op staat, wat die zooi heeft geinfecteerd. En aangezien ik handig ben met software, maar me er niet aan wilde wagen om de computer open te breken om de batterij te gaan vervangen, heb ik dus op f1 gedrukt en de computer opgestart. dit deed hij allemaal goed, en ik heb de virus scanner (avira antivir) er over heen laten gaan. (Wat mijn moeder nog nooit had gedaan zag ik

) ook had ik het programma SUPERanitspyware nog laten scannen, ook al heeft dat er weinig mee te maken denk ik. Aangezien ik even weg moest, had ik ze gewoon laten scannen. Toen hij klaar was (bestanden in quarantaine gezet, en wat verwijderd) moest hij opnieuw opstarten. (dit had mijn moeder allemaal gedaan terwijl ik weg was

) Superantispyware was toen nog wel bezig met scannen, maar dat moet volgens mij niet uit maken.
En dan nu het grote probleem: Hij ging dus opnieuw opstarten, maar i.p.v. van dat hij 1 keer piept bij het opstarten, blijft hij nu lange piepjes geven, en het scherm blijft zwart. De dvd/cd drives gaan wel open en dicht, en hij rommelt ook wel wat de computer. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Mvg, Henk