CMS keuzes

• Onderwerp starter Onderwerp starter SCD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SCD

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Beste lezers,

Ik word zo onderhand een beetje gek van alle CMS'en die je kan kiezen.
Waardoor het of moeilijk is een goede te vinden of je vind niet de juiste CMS zoals jij bedoeld.
Nu heb ik al langere tijd rondgekeken op bijvoorbeeld www.opensourcecms.com etc.
Hier liep ik tegen de CMS Exponent aan die er heel gebruiksvriendelijk uit zag in de demo versie die daar getest kan worden.
Echter kreeg ik het niet aan de praat nadat ik het gedownload had.
Weet iemand een CMS die Gebruiksvriendelijk is en overzichtelijk waarbij de Lay-Out ook nog is aan te passen?

Misschien veelgevraagd maar alvast bedankt voor jullie moeite.

Groeten,
Sensicane

oke dank ik ga er naar kijken al ben ik al best bekend met Joomla en vind ik dit toch best tegenvallen.
iemand anders misschien nog een mogelijkheid?

OK

Voor Joomla zijn tevens honderden gratis templates en modules te vinden op internet die natuurlijk allemaal aan te passen zijn naar jouw wensen.
Gewoon even zoeken met Google

Bedankt voor je hulp.
Deze vraag is eigenlijk al wel opgelost.
Ik probeer het met Joomla of met eZ Publish 4.0 die ook gebruiksvriendelijk is en waarvan een Nederlands talenpakket voor te downlaoden is.

Ja, Joomla biedt veel mogelijkheden. Drupal ook. Een ander CMS met veel mogelijkheden is Typo3, dat is wel minder gebruiksvriendelijk. Heel gebruiksvriendelijk is weblog software, waarin je soms ook de mogelijkheid hebt om statische pagina's te maken.
Maar het gaat er natuurlijk om welke functies jij nodig hebt in je CMS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan