Cms vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockstar x

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Berichten
7
IK heb al vaak geprobeerd voor zelf een cms te maken lukt me niet.

Daarom zoek ik nu.

Terwijl 1 of 2 mensen die het goed kunnen + nadien mee hotel runnen (alle verdiensten krijgen zij)

2) iemand die een goed cms heeft waar ik als staff mag beginnen..

Ik help ook mee met optie 1 aleen heb ik niet zoveel verstand ik zou dan vooral de event's,staff lijst enz.. doen.
(ik vind het een eerlijke beloning voor de systeem beheerder dan.)


mvg,Rockstar x
 
Cms? Misschien moet je de term even uittikken want ik ken em alleen als Content Management System en dat lijkt me niet wat je bedoeld?
 
Cms? Misschien moet je de term even uittikken want ik ken em alleen als Content Management System en dat lijkt me niet wat je bedoeld?

ik bedoel dus eigenlijk een holo cms een retro hotel.
zo als bevoorbeeld Sunnieday,Noobhotel,leet hotel enz.. een habbohotel maar dan een kopie.
 
Laatst bewerkt:
ik bedoel dus eigenlijk een holo cms een retro hotel.
zo als bevoorbeeld Sunnieday,Noobhotel,leet hotel enz.. een habbohotel maar dan een kopie.

Omdat het vanuit Sulake duidelijk is geworden dat het bezitten van een dergelijk hotel illegaal is is het verboden om daar hier over te discussieren. Dus verwacht maar dat hier vrij snel een slotje op komt ;)
En geloof me, in no-time word je hotelletje toch wel offline gehaald, ik kan het weten ;)

Bas
 
Omdat het vanuit Sulake duidelijk is geworden dat het bezitten van een dergelijk hotel illegaal is is het verboden om daar hier over te discussieren. Dus verwacht maar dat hier vrij snel een slotje op komt ;)
En geloof me, in no-time word je hotelletje toch wel offline gehaald, ik kan het weten ;)

Bas

Dat weet ik toch ni zo hoor kijk naar sunnieday,noobhotel, zijn al jaren online en blijven ook online ;)
mvg, rockstar x
 
Omdat het vanuit Sulake duidelijk is geworden dat het bezitten van een dergelijk hotel illegaal is is het verboden om daar hier over te discussieren. Dus verwacht maar dat hier vrij snel een slotje op komt ;)
En geloof me, in no-time word je hotelletje toch wel offline gehaald, ik kan het weten ;)

Bas

maar heb je ooit dan een retro hotel gehad ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan