Pcfreakske2000
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 jul 2007
Wij hebben thuis een Canon Pixma MP550 printer die aan mijn desktop verbonden is. Mijn vriendin maakt connectie met de printer via een Bluetooth stickje van Cannon in de printer en met een Bluetooth adapter in een USB poort.
Ze werkt met Windows Vista en ik op mijn desktop met Windows 7.
Telkens als zij haar laptop op zet, krijgt ze de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\Users\De naam van mijn vriendin\cnmss" ( zie bijlage )
Ik heb al geprobeerd om via de "MSCONFIG" tool die dingen gerelateerd aan CANON IJ uit te vinken. Na het heropstarten van de laptop is de foutmelding verdwenen, maar als je daarna de laptop terug opstart krijg ik terug die foutmelding.
Ook het "sfc /now" commando heb ik al geprobeerd, maar brengt geen soelaas.
Weet iemand een andere oplossing om die foutmelding weg te krijgen ?
Alvast bedankt.
Ze werkt met Windows Vista en ik op mijn desktop met Windows 7.
Telkens als zij haar laptop op zet, krijgt ze de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\Users\De naam van mijn vriendin\cnmss" ( zie bijlage )

Ik heb al geprobeerd om via de "MSCONFIG" tool die dingen gerelateerd aan CANON IJ uit te vinken. Na het heropstarten van de laptop is de foutmelding verdwenen, maar als je daarna de laptop terug opstart krijg ik terug die foutmelding.
Ook het "sfc /now" commando heb ik al geprobeerd, maar brengt geen soelaas.
Weet iemand een andere oplossing om die foutmelding weg te krijgen ?
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: