Co-op Ghost Recon 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
klopt het dat bij local play en dan campaign met co-op je maar 1 leven hebt en dus niet terug kunt komen zoals bij Halo?

Dus als je met z'n tweeen aan het spelen bent en de 1 gaat af dan kan de andere alleen door en zal diegene die dood geschoten is niet meer aan het spel deel kunnen nemen?

klopt het dat bij local play en dan campaign met co-op je maar 1 leven hebt en dus niet terug kunt komen zoals bij Halo?

Dus als je met z'n tweeen aan het spelen bent en de 1 gaat af dan kan de andere alleen door en zal diegene die dood geschoten is niet meer aan het spel deel kunnen nemen?
Het doel van de Campaign is dat je (of een van je maten) levend het einde moet bereiken. Je kan de regels aanpassen, dit doe je als je een campaign hebt opgestart en dan aan de linkerkant je opties veranderen, in dit geval respawn aan ipv uit.

Hoi,

Heb je het nu over Ghost Recon of over GRAW 1 of GRAW 2 (GRAW = Ghost Recon Advanced Warfighter). In GRAW Co-op is volgens mij het inderdaad zo dat wanneer de leader is uitgeschakeld het spel over is. Ik meen me te herinneren dat je in de Co-op modus met maximaal 4 spelers speelt waar het aantal met AI-spelers wordt aangevuld, dus speel je bijv. met totaal 2 spelers (jij en een vriend(in) worden er 2 AI-spelers aan toegevoegd. Als je vriend (niet de host, want die is automatisch de leader) uitgeschakeld wordt neem die de plaats over van een AI-speler. Het aantal respawns was volgens mij niet aan te passen en is volgens mij gelimiteerd tot de aantal AI-spelers. In Ghost Recon kon dat wel, was mijn inziens ook een veel leuker spel:D

Note:

Ik heb het hier wel over een PC-platform, van de consoles weet ik niets:o

Ze proberen de pc en console versies tegenwoordig zoveel mogelijk gelijk te houden.

Ik had het oberigens over GRAW in mijn antwoord (GRAW 2 is hetzelfde principe als 1)

Het gaat om GRAW 1.

Het probleem is dat ik de Respawn wel aan kan zetten maar dat tijdens het spel ik of mijn vriend niet terug kan komen.

Bij het begin van de campaign zijn we dus met 2 personen en als 1 van ons neergeschoten wordt dan neemt hij/ik geen AL persoon aan (wellicht omdat we ook maar 2 pers. ingevoerd hebben....???)

Het gaat om GRAW 1.

Het probleem is dat ik de Respawn wel aan kan zetten maar dat tijdens het spel ik of mijn vriend niet terug kan komen.

Bij het begin van de campaign zijn we dus met 2 personen en als 1 van ons neergeschoten wordt dan neemt hij/ik geen AL persoon aan (wellicht omdat we ook maar 2 pers. ingevoerd hebben....???)

Voer eens 4 spelers in en kijk wat er dan gebeurd. Maar zoals eerder gezegd; teamleader (host) dood = game over:mad:

Damm hebben ze geen kelder waar je hem kan verstoppen zodat de andere 3 door kunnen gaan;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan