michaelsmetsers
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2015
Beste mensen,
Ik zit met een probleem.
Ik ben sinds kort abonnee bij caiway kudelstaart.
Mooie dvd recorder voor tv1 , en hdtv ontvanger voor tv 2 genomen.
Nu heb ik volgens mij fout gemaakt door het volgende te kopen:
Hirschmann Koka 799 Coaxkabel 10 meter met F en Coax IEC connector male (zwart).
Ik wou eerst de tv in woonkamer aansluiten en zodra het verhuizen iets verder is een verdeler kopen en een kabel voor naar de slaapkamer ( Verdeler is beter dan een splitter las ik ).
Ik kan mijn kabel die ik nu heb natuurlijk niet aansluiten door de f connector.
Is er een mogelijkheid een verdeler te kopen die in een tv wanddoos gaat ( dus female iec connector in de male iec connector van tv wanddoos gaat) naar 2/3 f connectoren ? Of is dit altijd iec connector ?
Ik vind internet te verwarrend niet dat ik weer een foute aankoop doe.
Ik lees wel dat verdelers altijd via f connectors gaan, maar een adapters kopen lijkt mij onnodig signaal verlies, ( terwijl je ook kabel zou kunnen knippen en goede connector erop te zetten ).
Als ik het helemaal fout heb gedaan, wat is dan de weg om verdeler van hirschmann aan te leggen en 2 kabels naar de hd ontvangers?
Liefst heb ik het merk hirschmann.
Hoop dat ik duidelijk genoeg ben, zo niet snap je waarom ik er niet zelf uit kom.
MvG,
Michael Smeters
Ik zit met een probleem.
Ik ben sinds kort abonnee bij caiway kudelstaart.
Mooie dvd recorder voor tv1 , en hdtv ontvanger voor tv 2 genomen.
Nu heb ik volgens mij fout gemaakt door het volgende te kopen:
Hirschmann Koka 799 Coaxkabel 10 meter met F en Coax IEC connector male (zwart).
Ik wou eerst de tv in woonkamer aansluiten en zodra het verhuizen iets verder is een verdeler kopen en een kabel voor naar de slaapkamer ( Verdeler is beter dan een splitter las ik ).
Ik kan mijn kabel die ik nu heb natuurlijk niet aansluiten door de f connector.
Is er een mogelijkheid een verdeler te kopen die in een tv wanddoos gaat ( dus female iec connector in de male iec connector van tv wanddoos gaat) naar 2/3 f connectoren ? Of is dit altijd iec connector ?
Ik vind internet te verwarrend niet dat ik weer een foute aankoop doe.
Ik lees wel dat verdelers altijd via f connectors gaan, maar een adapters kopen lijkt mij onnodig signaal verlies, ( terwijl je ook kabel zou kunnen knippen en goede connector erop te zetten ).
Als ik het helemaal fout heb gedaan, wat is dan de weg om verdeler van hirschmann aan te leggen en 2 kabels naar de hd ontvangers?
Liefst heb ik het merk hirschmann.
Hoop dat ik duidelijk genoeg ben, zo niet snap je waarom ik er niet zelf uit kom.
MvG,
Michael Smeters
Laatst bewerkt: