Cobra 11 Crash Time, kan level niet eindigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
ben net begonnen met de game en zit ergens aan het eind van de eerste task denk ik.

ik moet een soort jeep testen op een weiland, waar springschansen staan, 4 stuks, geen 5. je moet 2 rondjes rijden wat dus maakt dat je 8 schans sprongen kan/moet maken. toch, aan het eind zegt t spel dat ik er geen 10 heb gemaakt en dus niet verder kan.

heb echt goed gekeken maar er zijn er maar 4. en 2 keer over een zelfde schans springen achter elkaar heeft geen nut, hij tel elke schans per ronde maar 1 keer.

heb me gek gezocht naar een walkthrough maar die zijn er gewoon niet.

dus, weet iemand hier een antwoord op. wil graag verder spelen met deze game?

leon
 
ben er eindelijk uit hoe dat met die springschansen zit. wanneer je een perfecte sprong maakt, (wat inhoud dat je ook weer land op de schans aan de andere kant, ipv er over heen te springen) dan teld die sprong opeens voor 2. en zo haal je dan wel het beoogde aantal sprongen.

heb nu wel weer een nieuw probleempje, je moet verderop in de game een wagen een meer inrijden omdat er een bom onder zit. je moet dan precies over een blauw vierkantje rijden, sneller dan 30 kil. en op F drukken om eruit te springen. en dan is de level afgelopen. maar heb dit nu al zeker zo'n 30 keer gedaan in een paar dagen. maar de wagen blijft maar ontploffen waarna het level afloopt zonder geslaagd te zijn, moet dus weer over. hij blijft maar zeggen dat is niet slaag dan omdat ik niet harder dan 30 zou hebben gereden wat onzin is, want dan zou ik direct ontploft zijn.
maar goed, de aanghouder wint,
echt een top race game dit, (niet echt race, maar toch)

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan