cod 1 pc cheats

Status
Niet open voor verdere reacties.

haasjekil

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
ik heb de duitse versie van cod 1 (denk het want er staat geen 1 2 3 4 ofzo op) maar ik zit met een missie dan moet ik alleen allemaal afweer geschut op een dam op blazen het eerste stuk lukt wel tot ik naar beneden met door de dam heen en daar ga ik dood dus als er cheats zijn en hoe dat je ze gebruikt dat ik onzichtbaar ben of meer ammo en hp en help me uit de fik;)

Ik zou zeggen google eens op cod 1 cheats en er gaat een wereld voor je open.

ik ben nogal noob met de game wreld is bijna de eerste keer dat ik ga cheate en dus wat is een trainer?

dat is een programmatje die je kan gebruiken die je naast cod draait en als je dan op f1 drukt dan heb je bijvoorbeeld god mode.

succes en als het lukt mag je de vraag op vraag opgelost zetten.

het lukt niet want als ik het probeer te selecteren kan het niet en met printscreen is het hele papier zwart.... dus hulp want ik kan dat niet allemaal over schrijven enzo of ondhouden

of ik moet via eigenschappen verkeert hebben gedaan maar hij doet het niet!:(

En je hebt wel de string toegevoegd achter het doel waar je komt door rechts te klikken op het icoon van het spel en te kiezen voor eigenschappen?

Deze: +set thereisacow 1337 +set developer 1 +set sv_cheats 1 +set monkeytoy 0

eerst op een andere site was die 0 een 1 maar k heb het veranderd moet ik het er zo achter aanplakken of eerst een spatie?

Eerst een spatie.

daarna in het spel proberen of je met de tilde toets ~ de console kunt oproepen. Tilde zit links naast de 1.

dan heb ik het goed maar in game dan de till toets? dan komt er in beeld as ik hp op pak van een code en dan hp ofzo iets k zal anders een print screen plaatsen

In het spel, dus als je speelt en niet in het menu, op de ~ toets drukken (tilde links naast de 1)

Als je dan inderdaad de console krijgt kan je daar de codes invullen voor health, ammo en alle wapens enzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan