COD 4 en COD5 crashen bij windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zegt nog niet dat het door je videokaart komt, ik zeg het niet met zekerheid maar misschien vraagt de 3870 wel meer dan de 8800.
Bijv

Of de combinatie moederbord-HD3870 (bios al geupdated?)
Of niet de juiste drivers
Of een conflict tussen software

maar ik eerst cod4 wel kunnen spelen met de zelfde pc

Laatst bewerkt:
Maar je geeft in je beginpost aan dat je cod5 aan het spelen was, die crashte, toen cod 4 geiinstalleerd en die het ook niet goed deed.

ja het gaat ook om cod5 dus ik had als test in het begin cod4 geinstaleerd omdat ze op dezelfde engine draaiden .
maar als het een software probleem is bijvoorbeeld hoe is dat dan optelossen ?
en wat voor probleem ... Vista ?:confused:

Ik zou even googlen als ik jou was, cod 4 startte bij mij ook een keer niet op, bleek het omdat me microfoon niet aangesloten zat:confused:

ja dat weet ik van dat probleem maar ik heb altijdt al een microfoon op de front ingang zitten (de kabeltjes zijn anders te kort XD ):cool:

Hey,

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou gehad !

Sinds een paar dagen heb ik 't gefixt tot ik erachter kwam wat het was.

Het lag bij mij aan m'n voeding. Telkens als ik zware spellen speelde zoals Crysis na 10 min valt mijn systeem uit.

Mijn specs waren alleen anders, maar ik weet zeker dat het je voeding is.

Mijn specs waren:
Q6600 @3.4Ghz
8800 Ultra
4GB Geheugen 1066MHZ
Zalman 460Watt voeding
enzovoort..

Ik heb twee dagen geleden mijn voeding veranderd heb er nu een Tagan 580Watt inzitten, heb nu geen enkele problemen met welke spel dan ook :)

Dus mijn tip is neem een andere voeding ! Van 550 Watt dan weet je zeker dat je vooruit kan.

Ja maar dat weten we hier nog niet zeker. Misschien is het wel een software matig probleem en koopt hij een voeding voor niks!

Yoeri

Dat zou inderdaad zonde zijn;)

(yoeri zou jij mij nog die informatie kunnen sturen over AVG voor mijn computer?, alvast bedankt;))

oke bedankt maar als het toch softwarematig is moet ik dan vista erafhalen ofzo ???:shocked:

Nee dit is niet nodig!
Even je videokaartdriver verwijderen en de nieuwste van de ati site afhalen. Misschien even directx updaten. Heb je de patches van cod wel gedownload? Anders zou ik die ook even downloaden.

oke ik zal de ati driver even update en direct x en patch heb ik al up-to date anders kan ik niet online ik zal wel iets laten weten

ik toenstraks de ati driver verwijderd en de nieuwste geinstaleerd ook heb ik directx geupdate helaas werkte het niet en heb ik nu nog steeds problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan