DieEnePinda
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mei 2007
oke ik slaap lekker
ik heb morgen toch geen school
trouwens zin om is een keer COD4 online te doen ?![]()
ja lijkt me leuk met ze alle

maarja
ben nog wel een noob
dus watch out! noobs

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke ik slaap lekker
ik heb morgen toch geen school
trouwens zin om is een keer COD4 online te doen ?![]()
ja lijkt me leuk met ze alle
maarja
ben nog wel een noob
dus watch out! noobs![]()
Bluray ik had dit probleem laatst ook bij iemand (Ik maak pcs bij mensen)
Die speelde wow en had ook draadloos internet.. Online games zoals wow, cod4 etc zijn echt niet te spelen op draadloos internet! Ik raad dit echt af... Dit werkt echt echt niet haperingen etc...
Ik raad je aan om bekabelt internet te nemen!
Die vrouw speelde wow en had 54mb Per Seconden ontvangst en Uitstekend sigaal, En het werkte nog niet...
en welke Resolutie gebruik je ?mijn signaal; is niet altebest maar
de router van beneden is SMC
en ik heb alleen boven een antenne van een ander merk .
vroeger had ik boven ook een smc antennen maar dat was dus troep.
alleen de router doet t wel snel
en ik had alles op low gezet met cod 4 dus
ik ga hem nu proberen op de pc waar de router staan
pc 1 laten we het zo maar noemen.
mvg.
Bluray ik had dit probleem laatst ook bij iemand (Ik maak pcs bij mensen)
Die speelde wow en had ook draadloos internet.. Online games zoals wow, cod4 etc zijn echt niet te spelen op draadloos internet! Ik raad dit echt af... Dit werkt echt echt niet haperingen etc...
Ik raad je aan om bekabelt internet te nemen!
Die vrouw speelde wow en had 54mb Per Seconden ontvangst en Uitstekend sigaal, En het werkte nog niet...
![]()
Beetje een B-merk volgens mij maar wordt toch wel ge/verkocht.
Bull**** dat dat niet werkt met draadloos internet. Draadloos internet is even goed als bekabeld internet als je maar een goed signaal hebt en mits je geen IEEE 802.11b maar zelfs dan nog... Vraag eerder (als je aan de snelheid twijfelt) wat is je internetsnelheid?
Btw: het hangt wel af van router tot router, als je zo'n 'prutsmerkje' pakt moet je van om het even welke router niet veel verwachten. Wat is het merk van je router? Het ligt dus zeker niet aan draadloos of niet, maar misschien wel aan de kwaliteit van de draadloze router.
Maar volgens mij is het inderdaad de videokaart, die kaart kan COD4 wel spelen, maar niet tegen de max, dus 2 opties:
OF videokaart (probeer eens een 1800 ipv een 1200)
OF prestaties lager instellen...
Met andere woorden: probeer eerst de videokaart eens, voor je met internet gaat sukkelen als dat misschien tevergeefs is. Het is waarschijnlijker dat het aan je videokaart ligt dan aan je internetverbinding, m.i. althans...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.