COD 4 erg traag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bull**** dat dat niet werkt met draadloos internet. Draadloos internet is even goed als bekabeld internet als je maar een goed signaal hebt en mits je geen IEEE 802.11b maar zelfs dan nog... Vraag eerder (als je aan de snelheid twijfelt) wat is je internetsnelheid?
Btw: het hangt wel af van router tot router, als je zo'n 'prutsmerkje' pakt moet je van om het even welke router niet veel verwachten. Wat is het merk van je router? Het ligt dus zeker niet aan draadloos of niet, maar misschien wel aan de kwaliteit van de draadloze router.

Maar volgens mij is het inderdaad de videokaart, die kaart kan COD4 wel spelen, maar niet tegen de max, dus 2 opties:

OF videokaart (probeer eens een 1800 ipv een 1200)
OF prestaties lager instellen...

Met andere woorden: probeer eerst de videokaart eens, voor je met internet gaat sukkelen als dat misschien tevergeefs is. Het is waarschijnlijker dat het aan je videokaart ligt dan aan je internetverbinding, m.i. althans...

Was het ook niet zo dat WEP beveiliging wel eens signal loss opleverde i.v.m. key vernieuwing?

Bluray ik had dit probleem laatst ook bij iemand (Ik maak pcs bij mensen)

Die speelde wow en had ook draadloos internet.. Online games zoals wow, cod4 etc zijn echt niet te spelen op draadloos internet! Ik raad dit echt af... Dit werkt echt echt niet haperingen etc...

Ik raad je aan om bekabelt internet te nemen!
Die vrouw speelde wow en had 54mb Per Seconden ontvangst en Uitstekend sigaal, En het werkte nog niet...

mooi precies goed antwoord op mijn vraag:P

ik heb dus ook draadloos internet, ik kan geen bekabeld internet krijgen (reden modem staat beneden 2 pc's + laptop & PSP boven) kan ik dit niet anders oplossen ???? met een router boven op zolder ofzo ?????

Als het aan je draadloos internet ligt moet je niet meteen internet via utp nemen zoals ik hierboven al zei.

Je moet je afvragen:
Heb je een goed signaal?
Heb je een goede router? Zoja, welk merk?
Welke draadloze standaard gebruik je?

En ligt het nergens anders aan? Wat zijn de specs van je computer?

mijn signaal; is niet altebest maar
de router van beneden is SMC
en ik heb alleen boven een antenne van een ander merk .
vroeger had ik boven ook een smc antennen maar dat was dus troep.
alleen de router doet t wel snel
en ik had alles op low gezet met cod 4 dus

ik ga hem nu proberen op de pc waar de router staan
pc 1 laten we het zo maar noemen.

mvg.

Laatst bewerkt:
mijn signaal; is niet altebest maar
de router van beneden is SMC
en ik heb alleen boven een antenne van een ander merk .
vroeger had ik boven ook een smc antennen maar dat was dus troep.
alleen de router doet t wel snel
en ik had alles op low gezet met cod 4 dus

ik ga hem nu proberen op de pc waar de router staan
pc 1 laten we het zo maar noemen.

mvg.
en welke Resolutie gebruik je ?

Bluray ik had dit probleem laatst ook bij iemand (Ik maak pcs bij mensen)

Die speelde wow en had ook draadloos internet.. Online games zoals wow, cod4 etc zijn echt niet te spelen op draadloos internet! Ik raad dit echt af... Dit werkt echt echt niet haperingen etc...

Ik raad je aan om bekabelt internet te nemen!
Die vrouw speelde wow en had 54mb Per Seconden ontvangst en Uitstekend sigaal, En het werkte nog niet...

Je kan ook gewoon een tussen stop plaatsen

smc klinkt mij niet bekend...

Maar bij een zwak signaal zit je waarschijnlijk toch met de gebakken peren.

Oplossing 1: een betere router kopen met een sterker signaal of een betere kaart/antenne aan je pc (die zijn vaak zwak eigenlijk)
Oplossing 2: kabels doortrekken
Oplossing 3: gebruik maken van powerline adapters (ideaal als je geen zin hebt om kabels te gaan doortrekken)

Oke ik weet wat allemaal,

vanavond ga ik waarschijnlijk met 3 vrienden spelen en als jullie ook willen komen?
Dan geef ik jullie het ip!!

smc_7908_vowbra.jpg

Beetje een B-merk volgens mij maar wordt toch wel ge/verkocht.

Ik ken het merk niet, dus ik kan niet zeggen of het goed is en hoe goed het is.

Maar ik zou zeggen: probeer eens een belkinrouter...

goede kwaliteit, krachtig signaal, geen onverwachte problemen en een belkinrouter is bij 54 mbps veel sneller dan een andere router bij 54 mbps...

Routers die je m.i. niet moet nemen: Linksys (hoor ik persoonlijk heel veel 'slecht' over maar nog geen ervaring, lees 'slecht' als: problemen) en US Robotics, ik ken iemand die dat heeft en dat is dus onmogelijk 'netwerken' met dat ding...

Laatst bewerkt:
Bull**** dat dat niet werkt met draadloos internet. Draadloos internet is even goed als bekabeld internet als je maar een goed signaal hebt en mits je geen IEEE 802.11b maar zelfs dan nog... Vraag eerder (als je aan de snelheid twijfelt) wat is je internetsnelheid?
Btw: het hangt wel af van router tot router, als je zo'n 'prutsmerkje' pakt moet je van om het even welke router niet veel verwachten. Wat is het merk van je router? Het ligt dus zeker niet aan draadloos of niet, maar misschien wel aan de kwaliteit van de draadloze router.

Maar volgens mij is het inderdaad de videokaart, die kaart kan COD4 wel spelen, maar niet tegen de max, dus 2 opties:

OF videokaart (probeer eens een 1800 ipv een 1200)
OF prestaties lager instellen...

Met andere woorden: probeer eerst de videokaart eens, voor je met internet gaat sukkelen als dat misschien tevergeefs is. Het is waarschijnlijker dat het aan je videokaart ligt dan aan je internetverbinding, m.i. althans...

100% gelijk hier, aan de wireless ligt schokkerig beeld HELEMAAL niet...

En hoezo van het topic afdrijven, met jullie routers..:rolleyes:

Dit topic kan gesloten worden mijn cod 4 is gewoon normaal =)
moest 1 ding uitzetten lol.
maarja waar kom ik jullie tegen?
pm me maar =D!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan