CoD 4 Gameranger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Hey ik weet niet of dit legaal is maar laat ik het toch maar vragen: Hoe host ik mn eigen server voor CoD op Gameranger? Want ik wil namelijk met een vriend spelen met z'n tweeën, kan dit? Ik heb het al geprobeerd maar als ik een game host dan kom ik in mn eentje in de map en bij hem staat de hele tijd: waiting for host.

Ik zou je kunnen helpen weet hoe irritant het is als het niet lukt heb zelf ook lang zitten zoeken.

Speel je met dhcp server?

Zoja typ in je internet browser 192.168.1.1

Gebruikersnaam is bij mij mijn router naam en wachtwoord admin.
Gewoon wat proberen met admin, router naam, echte wachtwoord.

Dan ga je naar gaming dan zet je neer op die plek 100,101,103 bijvoorbeeld ligt eraan.

Hier de stappen voor chekken welke je moet hebben.

Maak je eigen server met dedicated op internet.
Dan kijken bij die ip dan moet je die laatste pakken 100,101,103

Al heb je dat gedaan dan ga je port invullen ik heb ze op 26850 tot 26870 dus deze raad ik je ook aan.

Dan moet dit klaar zijn.
Ga dan naar http://www.gamecopyworld.com/
Typ in Call of Duty 4 dan moet je er 1tje aanklikken.
En dan 1.7 no window patch.
Voordat je die neerzet in je mapje van cod4 kopieer je je echt mp file en maak daar extra mapje voor aan.
Plaats nu die anderen en laat hem vervangen.
Stel je wilt weer normaal call of duty 4 spelen in public server.
Zet je oude mp file terug dit verkomt dat pb je elke keer kickt uit elke server.

Dus nadat je die mp file hebt vervangen moet je naar www.myip.nl
Dan kopieer je je ip bijvoorbeeld 86.43.185.140 en voordat je hem geeft zet je er :28960 bij dus zo: 86.43.185.140:28960 < dat zou dus jouw server ip zijn.

Nu zou hij er in moeten.
Ik heb je nu uitgelegd hoe je hem cracked maakt stel je heb gewoon de echte call of duty 4 gekocht heb ik je zo geholpen.

Lukt het zegt het maar ik zal je wel helpen!

Dankjewel! Ik ga dit later een keer nog proberen, ik zet nu deze vraag op opgelost en als het niet werkt nadat ik het heb geprobeerd dan maak ik wel even een nieuwe vraag.

Cheers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan