COD 4 Multiplayer iw3mp.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heey ik krijg bij COD 4 multiplayer de foutmelding iw3mp.exe is een fout opgetreden. Heb al op internet gezocht wat je kan doen maar dat werkt bij mij allemaal niet omdat ik geluid heb wat via usb gaat. Ik heb mijn geluidsdriver van het gewone moederbord niet geïnstalleerd. En wanneer ik dat wel installeer doet COD het maar heb ik dus geen geluid..

WieoWie kan mij helpen:thumb:

Volgens mij moet je maar eens COd4 opnieuw installeren

Nee doet het nog steeds niet. hij heeft het wel gedaan, dat is raar..:confused:

als het om een illigale versie gaat komt het door de crack, maar daar mag je het op dit forum niet over hebben.

als het om een illigale versie gaat komt het door de crack, maar daar mag je het op dit forum niet over hebben.

hoezo dat nou niet??

praten over een crack ofzo mag best of een oplossing.

geen verwijzing

Laatst bewerkt:
Ja het gaat om een gedownloade versie, maar daar ligt het denk ik niet aan want op mn broertjes computer doet die het ook. het ligt eraan dat ik geluid via usb heb. Maarja volgens mij is dit probleem niet echt heel bekend..

ik heb hetzelfde problobleem maar ik wel wel de originele versie dus aan een crack versie kan het niet liggen ik heb ook mijn geluid via usb ik krijg het ook niet weg

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik kan elke keer perfect in een server komen, maar naar 5-10, soms 30 seconde, sluit COD4 af, en krijg ik die melding van iw3mp.exe werkt niet meer, zoek online .. blabla. etc..
Ik heb al verschillende dingen geprobeert, zoals:
-nieuwe patch downloaden
-cod4 opnieuw installeren
-een bestandnaam veranderen in miles -
ik ben echt teneinde raad nu, geen idee hoe ik dit kan oplossen,
kan iemand me helpen??

ETpowerr

ik denk dat deze reactie niet meer helpt maar mensen die dat probleem hebben stop een microfoon in je pc en hij werkt weer:thumb:

Ik heb geen microfoon.

Ook ik krijg de melding: 'w3mp werkt niet meer'. :shocked:
En als je nou geen microfoon hebt wat kan ik dan doen?
Ik heb het geluid NIET via de usb. Niets helpt.

IK HEB GÉÉN MICROFOON WAT KAN IK DOEN?? :confused:

*1Shot-Owns<

mic is tot zo verre de enige oplossing als je er geen hebt moet je er 1 halen...

Als het niet werkt

Als het niet werkt wat dan? dan heb ik voor niets geld uitgegeven!
Hoe weet ik zeker dat het bij mij ook echt werkt? ik ga niet zomaar iets kopen terwijl het niet zeker is of het werkt. snap je?

call of duty 4 mulitplayer

het gaat om je geluids instellingen :)
- ga naar start.
- kies configuratiescherm.
- klik op hardware en geluiden.
- klik op geluid
- klik op opnemen.
- en dan moet je de stereo mix of de cd audio aanzetten ( ik denk cd audio)

suc6:thumb:

Als het niet werkt wat dan? dan heb ik voor niets geld uitgegeven!
Hoe weet ik zeker dat het bij mij ook echt werkt? ik ga niet zomaar iets kopen terwijl het niet zeker is of het werkt. snap je?

leen een mic van je buurman klasgenoot vriend opa, whatever. maar waarschijnlijk is dat wel de oplossing want de halve wereld heeft dat zelfs na alle patches heeft het origineel nog steeds dat probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan