Cod 4 probleem. met updaten dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zehsebas

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Hey hallo helpmij forum.

Ik heb dit net cod gehaald, en die geinstalleerd, geupdate naar 1.6+1.7.
Allee toen moest ik hem even her-installeren.
Dus cod verwijderd, en opnieuw geinstalleerd.

Nu komt het probleem.
Ik kan hem nu niet meer updaten, omdat volgens de updater, hij al 1.6 is!
Terwijl als ik MP start ( Multiplayer ) staad er onderin, 1.0

Hoe krijg ik'm nou geupdate :o

Doeii :love:

Als je hem nou nog eens deinstalleert, daarna handmatig de Activision map in Program Files weggooit, en dan nog eens opnieuw installeert?

de herinstalleren had ik dus al gedaan, op re rechtermuisknop manier.
Want hij staat niet bij programma's en onderdelen omdat hij zeg maar
Full-Rip Skullptura is. dus dat werkt duielijk niet.

aha
Dus nu heb je geen patch geinstalleerd? Ga dan naar start -> uitvoeren -> regedit. Zoek (F3) op 'codkey' (Zonder haakjes). Even wachten, en dubbelklik dan in het rechtervenster op 'Version'. Onder 'Waardegegevens' voer je dan '1.0' in. Probeer dan nog eens te patchen, misschien is een reboot noodzakelijk.

Herinstalatie via rechter muis klik? Geen idee wat je hier bedoelt....

Maar hoe heb je het spel verwijderd? Toch wel via software en daarna alle achtergebleven files weggegooid? Want heb de indruk dat er iets is achter gebleven waardoor die update niet kan.

Dus nogmaas, alles verwijderen op de juiste manier, herstart de pc, installeer het spel opnieuw en probeer de updates.

Maar hoe heb je het spel verwijderd? Toch wel via software en daarna alle achtergebleven files weggegooid? Want heb de indruk dat er iets is achter gebleven waardoor die update niet kan.

Dus nogmaas, alles verwijderen op de juiste manier, herstart de pc, installeer het spel opnieuw en probeer de updates.

TS heeft een Full-Rip versie gedownload, waarbij je de map met geinstalleerde files in je Program Files zet, en daarna een registry file uitvoert, waardoor het spel alle waarden gewoon kan vinden en 'denkt' dat het geinstalleerd is. Op die manier zijn er geen deinstalleer-iconen te vinden in software ;)

Laatst bewerkt:

Als je gelezen had zag je dat hij niet een Uninstal.exe heeft en ook niet bij softwere staat.
Dus de enige manier om te verwijderen was rechtermuisknop-verwijderen.

en er zal idd iets achtergebeleven zijn. daarom probeer ik nu dat regedit ofzo ding

Oh, hopende dat het niet te laat is, wees voorzichtig met regedit!! Als je verkeerde dingen veranderd, kan er een hoop misgaan met je pc! Je kunt altijd even een backup maken door op bestand -> exporteren te klikken.

Het werkt niek!

Je bent echt super slim dat je dit zomaar weet :3

Haha, zelf een keer een dergelijk probleem gehad ;)
Veel plezier! :thumb:

(Vergeet niet rechtsonderin op 'vraag is opgelost' te klikken ;) )
[edit]Dankje![/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan