CoD 4 probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

xionix

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
hej,

heb een probleem met de fps tijdens het online spelen van cod4.
Mijn fps wil niet boven de 50/55 komen terwijl dit echt mogelijk moet zijn met mijn pc.

info over pc:

4800+ x2 64 2.5ghz
2gb ram
ati saphire hd3850 512mb ddr3
vista ultimate 64 bit
500gb hdd

speel het op me hd tv met een hdmi kabel aangesloten op de kaart.
De instellingen heb ik allemaal op het hoogst staan, sync every frame staat wel uit.
Ik heb al super veel berichten gezien van mensen die ook een lage fps hebben maar echter goede oplossingen niet. Wordt veel gezegd zet hem op " low" maar goed dat is ook niet echt een oplossing, mijn zusje draait met een pc die half zo goed is als de mijne makkelijk 80fps :confused:
snap hier dus echt niets van!

Iemand mayb meer handige info of zelf ervaring met een oplossing om een hogere fps neer te zetten?
Btw max fps staat op 333, helpt ook niets.
Heb ook geprobeerd om sommige settings op low en/of uit te zetten, daarmee werd de fps wel wat hoger maar zodra het op een " gevecht" uitliep zakte de fps weer netjes terug naar de 40/55.

laat maar wat horen jongens:)

die heeft de volgende dingetjes in de pc zitten:

3800+ x64 2.4ghz
160gb hdd
windows xp pro
hd3850 512mb ddr3 (mijn 2de kaart voor te testen)/hd2900 pro 512mb
2gb ram

maar goed snap niet wat ik daaraan heb als je dat weet?

nee heb het nu niet op cross-fire draaien, gewoon 1 kaart er in.
op de pc van me zusje met mijn 2de kaart draait zij rond de 70/80 fps constant, terwijl ik dus met een baggere 40/55 fps zit en over algemeen onder de 50 :(
kan het bij toeval aan vista liggen dat de fps zo laag is? Vista is trouwens gewoon een originele versie en het spel ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan