CoD 4 profiel opslaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
1.021
hallo mensen,

ik ga binnenkort mijn systeem weer herinstalleren om weer met een schone lijn te beginnen.

maar dan moet ik ook cod4 opnieuw installeren. dat betekend dat ik weer overnieuw moet beginnen.

is er een manier om mijn profiel gegevens op te slaan waardoor ik niet meer overnieuw hoef te beginnen?

ik heb overigens (nog) niet een officiele versie.

mvg mij.
 
jah klopt daar staat een bestandje voor je profiel volgens mij.

maar als ik die kopieer, cod4 opnieuw installeer en dan het bestandje op dezelfde locatie plak dan zegt hij na het opstarten van cod4 dat het ding corrupt is en mun profiel gereset is.

dit gebeurd ondanks dat ik dezelfde key gebruik.

ik wil best een officiele key kopen maar mijn vraag is of ik dan wel mijn profiel gegevens kan backuppen.

ohw ik had die programmatjes nog niet gezien.

ik ga die even proberen. thx
 
Laatst bewerkt:
gewoon de map players op een sticky zetten.

<installatie schijf>:\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<speler>

Cod 4 opnieuw installeren en profile weerterug plakken.


Edit op een nieuw OS aan het werk??
 
neej zelfde OS.

maar wel met recovery opnieuw geinstalleerd voor een schone install.

dat had ik dus gedaan maar dat werkte niet. ook niet als ik dezelfde key gebruik.

denk dus dat het niet kan bij gedownloade versies.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet dat niets uitmaken.

Ik heb het ook wel eens gehad, profiel op een sticky gezet, vorvolgens ff verse instell gedaan en toen ging het ook fout.

Gelukkig had ik toen nog een oudere player backup en die pakte hij toen wel.
misschien maakt hij tijdens het kopieren soms een file-tje corrupt.

Das lekker balen dus
 
Installeer het spel met evt een andere key, plak je profile, start de multiplayer op en verander je key naar de oude key. Dan meteen even een game joinen, en hij zou het volgens mij moeten doen! :thumb:
 
zo deed ik het dus de vorige keer maar dat ging niet.

zodra je de game start geeft hij een melding in het hoofdmenu dat het profiel corrupt is en gereset is.

later had ik nog een herinstal gedaan toen met dezelfde key. weer zonder succes. gaf weer melding dat het profiel corrupt was.

het oude profiel blijft overigens wel bestaan maar krijgt dan CORRUPT als bestands extensie.

ik heb geprobeert de extensie weer terug te zetten maar dan zegt hij weer dat hij corrupt is.

dit alles kan natuurlijk liggen aan dat ik een gedownloade versie heb maar wat ik dus eigelijk wil weten is, wat als ik hem origineel koop? en als ik lvl 55 ben en later een herinstall van mijn pc nodig is moet ik dan weer opnieuw beginnen?
 
Dan kan ik alleen maar bedenken dat je toch niet precies dezelfde key hebt gebruikt ..

Ga eens in regedit naar HKEY_LOCAL_MACHINE -> Activision -> Call of Duty 4

Achter codkey moet jouw code staan, zonder streepjes. Klopt dat?
 
ik zit nu niet achter mijn pc. en ik heb cod4 nu met andere key geinstalleerd en gwoon overnieuw begonne dus kan zowieso niet register controleren.

maar ik weet 200% cker dat ik dezelfde key als de 1e keer dat ik het installeerde heb gebruikt.
 
verander dan eens in de regedit van de vorige post de codkey naar je oude key. Zet dan je savegame terug, start cod op (dan zou die geen fout moeten geven), en evt kun je via multiplayer options de key veranderen.. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan