cod 4 start niet maar de demo wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik had de demo van call of duty 4 gedownload om te kijken hoe het spel was en hij liep wel op 20 tot 30 FPS en ik kocht call of duty 4 in de winkel en ik installeerde die en als ik de single player doe dan start die niet dan klik op NEW GAME dan gaat die een klein stukje laden en dan komt er een *BLIEM* om het zo maar te zeggen net als een foutmelding en zie ik heel even de taakbalk waar start enzo staat en als ik dan op 1 toets klik sluit die af:confused:

de multieplayer werkt wel gewoon en ik had het profiel van een vriend geleend en als ik daar op rumese klik werkt het wel:confused:
ik heb al geprobeert met de laagste resolutie en de rest op no no no enzo

greetz,
kvbmaster

probeer maar opnieuw installeren

werkt ook niet:confused: ik denk dat het niet aan mijn videokaart ligt want anders kon ik de demo ook niet spelen
voor als iemand de naam van mijn videokaart wil weten het is een onboard intel gma x3500
dus wel een goeie voor een onboard

ik heb net mijn pc inelkaar gezet dus kan het zo opnoeme

moederbord: asus p5e-vm HDMI
processor: dual core E8400
geheugen: 1 stick van 2 gb
voeding: antec neoHE 550 watt
en met xp professional 32 bit versie

het ligt waarschijnlijk aan mijn crack want de game van een vriend van mij die hem heeft uigespeeld zie ik dat ik alleen de levels kan doen dat er GEEN sas staat te laden
(zie foto en tot zover stopt die ook met laden het filmpje gaat wel gewoon verder)

naamloos.JPG

alvast bedankt

greetz,
kvbmaster

Laatst bewerkt door een moderator:
Het vragen naar cracks is niet toegestaan!

Mocht je nog wat langer op helpmij willen blijven zou ik je adviseren dit ook niet meer te doen

het ligt waarschijnlijk aan mijn crack want de game van een vriend van mij die hem heeft uigespeeld zie ik dat ik alleen de levels kan doen dat er GEEN sas staat te laden
(zie foto en tot zover stopt die ook met laden het filmpje gaat wel gewoon verder)

Bekijk bijlage 48622

alvast bedankt

greetz,
kvbmaster

kijk op *KNIP* :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
dat heb ik nu een gewone vraag en ik vind het onzin een nieuwe topic te maken maar hoe kom ik in het register? want daar kan je toch de cd keys zien die je hebt want ik ben van wel meedere spellen de boekjes enzo kwijt en die heb ik nog op mijn pc en daar zou je toch die cd key kunnen zien dus mijn vraag is hoe kom ik in het register:)

hopelijk zeg ik niet niet iets illegaals:P

greetz,
kvbmaster

Start, uitvoeren en daarin regedit intikken en op OK klikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan