CoD 5 kan geen servers vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

voetbaloscar11

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
Hee ik heb cod5 world at war al een tijdje op me pc staan.
Ik kan alleen geen of weining servers vinden.
het is normaal als je 3000 servers vind tog???:shocked:
maar ik vind er 0 of na een paar keer het spel afsluiten er weer opstarten soms 1.
ik vind dat vervelend want ik wil natuurlijk graag spelen. Ik heb alles al geprobeerd. Ik heb het spel gewoon gekocht dus het moet wel goed zijn..........

HELP ME ALSJEBLIEFT!!!!!!!!!

groetjes oscar

heb je al bij filter servers gekeken?

en dan alles op all of yes zetten, en dan op refresh.

als je bv bij punkbuster "no" hebt staan vind je bijna geen servers.

gr ruud

je kan ook op deze site handmatig servers toevoegen:

http://www.gametracker.com/search/codww/

kan je het beste zoeken voor nederlandse servers.

moet je bij favorites op add favorite klikken, en het ip adres van de server invoeren.

en dan kijken of ie wel wat kan vinden, als ie dan de servers niet kan toevoegen is er iets anders aan de hand.

ok bedankt alvast;)
ik ben nu bij een vriend dus dan ga ik het vanavond wel proberen en als het niet lukt zal het wel iets anders zijn......
maar alvast bedankt:)

Hallo Ruud,
ik had de filters en punkbuster al goed staan dus dat is het niet.
Maar via die site lukt het mij niet om ze bij mijn favorites toe te voegen.
Als je naar favorites gaat dan gaat die automatisch servers zoeken en anders kan je alleen maar servers deleten....:( dus ik weet nog niet of dat werk maar kan jij uitleggen hoe je dat ip-adres kan invoeren??

Alvast bedankt, Oscar

ps: Ik heb trouwens allebei de updates en mijn pc is goed genoeg en het internet ook....:)

als ie geen servers kan vinden terwijl je de filter goed heb staan, dan denk ik dat je handmatig ook geen servers kan toevoegen.

maar als je het toch wil proberen, moet je naar favorites gaan. en dan op add favorite klikken.
dan zie je een balkje en moet je het ip adres van de server in toetsen.

bv. 87.233.166.91

deze server doet het bij mij wel.

deze komt dan in je lijst met favorieten te staan, als ie het doet dan staat de naam van de server er.

maar ik denk dus niet dat dat bij jou werkt.

blokkeerd je firewall het spel niet (normaal geeft ie dit wel aan maar zou misschien kunnen)

hoi Ruud,
Die server werkt inderdaad niet bij mij.
Dat handmatig toevoegen werkt ook niet, maar ik weet nu wel hoe je een favorite kan adden.... De firewall blokkeert het spel ook niet.
Ik weet niet hoe je een screenshot maakt want dan kan ik laten zien wat er gebeurt als die servers aant zoeken is.
Het is zo vaag want er staat wel van:'Getting info for bijv. 1233/4006 servers'
Maar dan vind hij niks,,,,:confused:

Heb je nog enig ander idee?

bedankt voor je tips..:D

groetjes Oscar

nee, sorry.
heb verder geen idee waar het aan zou kunnen liggen.

misschien dat iemand anders het wel weet.

ps een screenshot doe je door op het knopje "print screen" (of prt scr) te drukken, en vervolgens in een foto bewerkprogramma of paint op plakken te drukken.
dan zie je het plaatje verschijnen, en kun je 'm opslaan en uploaden.

groeten ruud

OK, nou Ruud in ieder geval bedankt voor je tips...

ALSJEBLIEFT IEMAND ANDERS HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr. oscar

ps: CoD5 naam is: voetbaloscar of oscar070..:D

weet je zeker dat de patch goed geinstalleerd is trouwens?

kun je controleren door het nummer rechts onderaan het beginscherm van de multiplayer.

dat moet 1.0.1054 zijn

zoals hier:

Bijlagen

• cod.jpg
    cod.jpg
    110,4 KB · Weergaven: 45
had namelijk ergens gelezen dat iemand de patch wel had ginstalleerd (naar eigen zeggen)
maar bleek dat dat nummer niet klopte, dus de patch was helemaal niet geinstalleerd.

maar het is maar een suggestie. anders weet ik het echt niet meer :D

ps je hoeft trouwens niet beide patches te installeren volgens mij, kan gewoon het spel installeren en dan gelijk de 1.2 patch.

ja ik zie het.

er is ook niks mis met de verbinding, want er staat links boven ook dat ie info zoekt voor een paar duizend servers.

vreemd, zou niet weten waar dat aan zou kunnen liggen.

misschien kan je kijken op het cod forum, misschien dat daar mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.

http://www.callofduty.com/board/

succes:thumb:

hey
ik heb denk ik wel een oplossing voor je :)
ga naar http://www.gametracker.com/search/codww/NL/
hier staan alle Nederlandse cod Waw servers.
Kopieer de IP, start Cod Waw op,en druk op de (~) toets (boven de tab)
als het goed is krijg je een balk boven je scherm en typ je het volgende.
connect (Het IP die je net heb gekopieerd (sneltoets CTRL+V)
en dan klik je op enter,als het goed is gaat hij connecten met de server :thumb:

Probeer maar:D

Greetz senquell

goed idee

maar als je de berichtjes boven je leest zie je dat ik precies dezelfde link aan hem had aangeraden :D

is idd een goeie link, kun je veel meer servers mee vinden als dat je gewoon in het spel naar servers zoekt.

ja ik snap jullie idee en Ruud had het al een keer uitgelegd aan mij.
Maar helaas werkt het niet bij mij.
Hij connect niet.... hij telt dan gewoon naar 10 en dan komt er een error:'server connection timed out'

andere ideeen ????

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan