CoD 5 kan geen servers vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem ook al gedownload via filefront.
Hij vond opeens 3 servers in plaats van 1....
maar da's natuurlijk nog steeds niet goed:D

doei

hoi,

lukt het nog steeds niet?

ik heb verder geen idee waar het aan ligt, maar ik kan wel zeggen wat ik in jou geval zou doen.

als ik zulke problemen heb, en echt niet weet hoe ik het kan oplossen, dan haal ik gewoon m'n hele computer leeg, en meestal is het probleem dan opgelost, tenzij het een hardware probleem is.

is wel een hoop werk, maar je kan het proberen.
gewoon de hele schijf formatteren, windows er opnieuw opzetten en alleen de benodigde drivers, en het spel + patch.
verder geen andere onnodige dingen, en dan kijken of ie het doet.

maar dat is wat ik zou doen, moet je zelf maar kijken of je dat ziet zitten.

iig succes

gr ruud

ok hartstikke bedankt. Maar ik ben niet zo ongeloofelijk handig in pc's en deze pc is van mijn vader:D dus ik denk dat ik het maar niet doe

doei!:p

oke, nee dat zal je vader vast niet goed vinden :D

anders vraag je aan je vader vragen of ie z'n computer wil laten nakijken, want er is blijkbaar wel iets mis mee.

zou mooi voor je zijn als ie dat doet, kan jij mooi cod spelen, en betaald je vader de kosten van het repareren :p

gr ruud

Cod waw

Ik heb hetzelfde probleem als jou...
Heb heel lang geleden cod waw ook al gespeeld op mijn com, toen deed hij het gwn goed. Ik speelde het na een tijdje niet meer en had heb toen helemaal verwijderd.
Nu wil ik hem weer gaan spelen. Deed hij eerst al de installatie niet goed, nu is hij eindelijk geïnstalleerd en kan hij maar 3 á 4 servers vinden. :(

kunnen jullie ff roepen als je een oplossing hebt gevonden? A.U.B!

Groetjes

(1.0.872 <-- heb ik nu)

Laatst bewerkt:
Oplossing
*KNIP*
Je kan connection via het IP adress of xfire/qtracker/hlsw
( enable console, in console: /connect 0.0.0.0:28960 )

Laatst bewerkt door een moderator:
@jordy14nl,

geen oplossing link verwijderd, gezien Helpmij.nl dit niet toestaat op het forum.

Daarbij is het een topic van iemand anders.Mee liften is niet toegestaan en de topic is meer dan een halfjaar oud. Daarom sluit ik deze maar.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan