COD 5 loopt vast in MP

Status
Niet open voor verdere reacties.

huddielee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2009
Heb in december het spel gekocht en kan al enige tijd niet lekker meer spelen.
Ik heb na mijn idee alles al geprobeerd en snap er nix van,zelfs cod5 tech support heb ik al geschreven maar die laten nix horen.:mad:
Mijn systeem specs zijn :

AMD AThlon 64 x2 dual core processor 6000+
klok 3 ghz ram 4 gig
geforce 8800 gtx /760 mb
fatality extreme gamer

dus hier zou het niet aan moeten liggen.Ook heb ik de laatste drivers van de kaarten en direct x geprobeerd maar dit kan ook ni baten.reinstal ook geprobeerd met xp home xp pro en xp pro 64 bit maar overal stopt die ineens en dan kan ik alleen de pc nog maar rebooten.Zelfs met resolutie 640x480Heeft er iemand een idee ????

Welkom op Helpmij.:)

Ook de chipset drivers geinstalleerd? Ook de laatste patch voor COD5 geinstalleerd? Worden de temperaturen van je systeem niet te hoog?

heb met driver headquaters alle drivers geupdate zo ook de chipset en heb de laatste patch 1.3 gedowned dus dat leek me wel goed allleen de warmte nog en speedfan geeft dit aan zie bijlage

greetz Huddie:eek:

heb met driver headquaters alle drivers geupdate zo ook de chipset en heb de laatste patch 1.3 gedowned dus dat leek me wel goed allleen de warmte nog 2 temp die te warm zijn

temp 1 : 44 c
temp2 : 55 c
core 1 : 35 c
core 2 : 78 c

greetz Huddie:eek:

kun je iets preciezer uitleggen wat er gebeurd? krijg je een foutmelding of wat dan ook?

opgelost

snap er nix van maar na de derde x winows opnieuw installeren doet ie ut eindelijk:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan