COD Black Ops lagged

Status
Niet open voor verdere reacties.

malt3se

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
OK here's the thing.,

Ik heb dus ook BO gekocht en ik lagg dus ook om de seconde. Aan mijn PC specs kan dit dus echt niet liggen. Ik denk dat het komt omdat de game zelf mijn CPU 98 tot 100% gebruikt. Hoe moet ik dit in godsnaam verlagen.

Hier zijn mijn specs voor de zekerheid.

Besturingsysteem: Windows 7 Home Premium 64 bits
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8600 @ 3.33GHz
Geheugen: 4096MB AM
Videokaart: ATI Radeon HD 5800 series @ ATI Radeon HD 5870
Schijfruimte: 2TB waarvan 1.78TB Vrije ruimte.
Voeding: 850 Watt.
DirectX: 11

Ik denk zelf gewoon dat het aan het spel zelf ligt.
Wat ik heb gedaan om het voor mezelf te verbeteren is alle graphics op het laagst gezet, dus AA en dat soort dingen gwn uit, en de resolutie zelf op het hoogst. Dit is al een verbetering maar ik moet na een 10 min. al stoppen met spelen als ik niet gek of aggressief wil worden door de hapering. Mijn resolutie lager zetten helpt niet want ik blijf op de zelfde manier laggen.

Wat gaat er mis!?

Robert :)

Laatst bewerkt:
Maak een eigen topic, anders wordt het zo onoverzichtelijk. En als ik zou moeten kiezen wat er mis is, is dat je CPU. Hij is snel, maar een Quad Core wordt al aangeraden. Maar dat neemt niet weg dat die CPU het spel gewoon goed moet kunnen draaien.

Ik heb vaak de melding gekregen dat wanneer ik een eigen post maak, dat er al een andere post bestaat voor het probleem. Vandaar dat ik met het zelfde probleem in dit topic post.

Bedankt voor de informatie, en ik zal eens kijken of na de update in december nog steeds problemen voordoen.

Ik heb de vraag wel een eigen plek gegeven.

Het is niet toegestaan om in te breken in de post van iemand anders. In dit geval dien je dan inderdaad een eigen vraag te plaatsen.

@ paranoid,

Daar is de meld misbruik knop voor...

---

Voor wat het spel betreft, heb je ook de huidige patches geinstalleerd? Zo niet, doe dat eerst eens en kijk of er verbeteringen zijn. Draait bij mij nu als een zonnetje.

Laatst bewerkt:
Steam zou het spel automatisch moeten patchen. Ik zou zo niet 1 2 3 weten of dit is gebeurt.

Werk zelf niet met steam, heb de patch (1tje maar) gewoon handmatig geinstalleerd

Allebei en tevens in allebei de versie's een 100% CPU gebruik.
Bekende bug zo blijkt het.

Laatst bewerkt:
Klopt, en op te lossen met de patches (in de meeste gevallen).

Okay, dan ga ik nu eerst op zoek naar de patches en laat ik wel even weten hoe het uitpakt.

Zou eerst even in Steam kijken of je "automatisch downloaden" bij Black OPS hebt aan staan. Zowel op single als multiplayer met rechts klikken in het "Library" scherm > properties (eigenschappen) tweede tabblad update.

Beide staat aangevinkt als "always keep this game up to date" wat waarschijnlijk wil zeggen dat ze gewoon up to date zijn. Het zou me ook verbazen als het niet zo zou zijn. :S

Ok, op dit moment wil geen van deze oplossingen helpen. Ik zal dus rustig moeten afwachten tot de patch, en tot die tijd met lagg moeten spelen.
Ik dank in ieder geval iedereen voor zijn/haar hulp en zet bij deze de vraag als "opgelost" neer.

Groet,

Robert.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan