malt3se
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 apr 2007
OK here's the thing.,
Ik heb dus ook BO gekocht en ik lagg dus ook om de seconde. Aan mijn PC specs kan dit dus echt niet liggen. Ik denk dat het komt omdat de game zelf mijn CPU 98 tot 100% gebruikt. Hoe moet ik dit in godsnaam verlagen.
Hier zijn mijn specs voor de zekerheid.
Besturingsysteem: Windows 7 Home Premium 64 bits
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8600 @ 3.33GHz
Geheugen: 4096MB AM
Videokaart: ATI Radeon HD 5800 series @ ATI Radeon HD 5870
Schijfruimte: 2TB waarvan 1.78TB Vrije ruimte.
Voeding: 850 Watt.
DirectX: 11
Ik denk zelf gewoon dat het aan het spel zelf ligt.
Wat ik heb gedaan om het voor mezelf te verbeteren is alle graphics op het laagst gezet, dus AA en dat soort dingen gwn uit, en de resolutie zelf op het hoogst. Dit is al een verbetering maar ik moet na een 10 min. al stoppen met spelen als ik niet gek of aggressief wil worden door de hapering. Mijn resolutie lager zetten helpt niet want ik blijf op de zelfde manier laggen.
Wat gaat er mis!?
Robert
Ik heb dus ook BO gekocht en ik lagg dus ook om de seconde. Aan mijn PC specs kan dit dus echt niet liggen. Ik denk dat het komt omdat de game zelf mijn CPU 98 tot 100% gebruikt. Hoe moet ik dit in godsnaam verlagen.
Hier zijn mijn specs voor de zekerheid.
Besturingsysteem: Windows 7 Home Premium 64 bits
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8600 @ 3.33GHz
Geheugen: 4096MB AM
Videokaart: ATI Radeon HD 5800 series @ ATI Radeon HD 5870
Schijfruimte: 2TB waarvan 1.78TB Vrije ruimte.
Voeding: 850 Watt.
DirectX: 11
Ik denk zelf gewoon dat het aan het spel zelf ligt.
Wat ik heb gedaan om het voor mezelf te verbeteren is alle graphics op het laagst gezet, dus AA en dat soort dingen gwn uit, en de resolutie zelf op het hoogst. Dit is al een verbetering maar ik moet na een 10 min. al stoppen met spelen als ik niet gek of aggressief wil worden door de hapering. Mijn resolutie lager zetten helpt niet want ik blijf op de zelfde manier laggen.
Wat gaat er mis!?
Robert

Laatst bewerkt: