COD Doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Als ik call of duty united offensive en de gewone (maakt niet uit) opstart geeft de pc een foutmelding. Hij zegt dat er iets videokaart is of dingen mist om Call of Duty te spelen. Ik heb al met iemand gesproken die de pc gemaakt heeft en die zegt dat het niet aan de video kaart kan liggen. Dus weet ik het ook niet meer.
Wie weet raadt??

Rick

Bijlagen

• fout melding gif.gif
    fout melding gif.gif
    10,3 KB · Weergaven: 36
Wat voor videokaart heb je?
Welke driver versie en welke DirectX versie heb je?

Moederbord: Asus P4S800-MX
VGA: SiS 661FX (apparaatbeheer), SiS 6330 (aida32)
DirectX: 9.0c

Ik kan nergens op internet drivers voor mn videokaart vinden.

Groeten Rick

Het gaat niet om mijn PC... Ik heb idd een Geforce 4 maar hij dus niet...

Geplaatst door Superspinnie
Het gaat niet om mijn PC... Ik heb idd een Geforce 4 maar hij dus niet...

Wie is ''hij''?

Et gaat toch om jouw pc of niet dan? :rolleyes:

In je knop Systeem staat dat je een Geforce4 hebt en hiervan moet je de driver dus updaten.

muurhond blijf hier nu niet over doordrammen ik heb hier 2 pc's staan en heb soms zelfs nog andere onder mijn hoede het is toch niet omdat je onder systeem hebt staan dat je een pentium 4 hebt dat je op dat moment op een pentium 4 zit met een prob.

Superspinnie: Een driver voor die grafische vind je op de site van www.sis.com maar hoop er niet teveel van bij sommige spellen zijn de sis grafische kaarten gewoon niet ondersteunt. Eigenlijk is een sis grafische geen game card. Het is een kaart voor gewoon windows te draaien soms een film te spelen. Als je echt wil spelen moet je een nvidia of ati chip hebben.

Geplaatst door lamp
muurhond blijf hier nu niet over doordrammen ik heb hier 2 pc's staan en heb soms zelfs nog andere onder mijn hoede het is toch niet omdat je onder systeem hebt staan dat je een pentium 4 hebt dat je op dat moment op een pentium 4 zit met een prob.

De knop Systeem is er om de specificaties van je eigen pc(s) snel en overzichtelijk te kunnen laten zien.

De topicstarter geeft in zijn beginpost niet aan dat het om een pc van iemand anders gaat. Dus ik kijk in dit soort gevallen altijd naar de knop Systeem om de specificaties van de topicstarter te kunnen bekijken.

Nou ik dacht dat ik wel duidelijk was.. maargoed.. Ik kan dus geen call of duty spelen met deze vga kaart?

Geplaatst door Superspinnie
Nou ik dacht dat ik wel duidelijk was.. maargoed.. Ik kan dus geen call of duty spelen met deze vga kaart?

Niet met die SiS-kaart. Dit zijn onboard-videokaartjes en zijn eigenlijk alleen bedoeld voor meer kantoor-applicaties en normaal Windows-gebruik.

Het ligt dus wel aan de videokaart en deze kan je het beste (laten) vervangen door een (goede) videokaart met een ATI of nVidia-chipset.

Meestal geven ze bij die pc's met goedkope sis grafische een agp slot open. Zodat je daar een bv een ati 9800 pro kan insteken dit is al redelijk goed. Ik zou eerst eens zien welke cpu je hebt. Als de cpu traag is heeft het bijna geen nut een heel goede grafische te kopen want dan is je pc toch binnen bv 1 jaar afgeschreven voor games

de grote vraag die ik nog heb is het een minderwaardige celeron of een volwaardige pentium. Indien volwaardige pentium dan zou ik er minimum 9800 pro insteken kost wel aardig wat maar dit is een heel goede game card denk dat het zowat de laatste uit de agp reeks gaat zijn. Want een pci e zul je niet hebben he

Geplaatst door lamp
de grote vraag die ik nog heb is het een minderwaardige celeron of een volwaardige pentium. Indien volwaardige pentium dan zou ik er minimum 9800 pro insteken kost wel aardig wat maar dit is een heel goede game card denk dat het zowat de laatste uit de agp reeks gaat zijn. Want een pci e zul je niet hebben he

Hoe bedoel je de laatste uit de AGP-reeks? Van de 9800Pro's of van alle ATI-kaarten? Want als je het laatste bedoelt, dan klopt dat niet.

Ik bedoel de laatste uit de agp reeks. of is er nog een nadien.
Want nu hebben ze de x300 x700 x800 etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan