CoD FPS opeens 200 lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselh

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Hallo, ik speel al een tijdje call of duty 1. Normaal hangt mijn FPS zo rond de 250, maar nu opeens sinds gisteren kom hij niet hoger dan 30 met exact de zelfde instellingen:confused: Weet iemand de oorzaak hiervan? Het enige wat ik gister heb gedaan is defragmentatie en wat in het register veranderd om mijn pc wat sneller te maken ofzo.

Alvast bedankt!:D

...en wat in het register veranderd om mijn pc wat sneller te maken ofzo.

Alvast bedankt!:D

De manier waarop je het stelt, met dat "ofzo" erachter aan doet me vermoeden dat je beter uit het register had kunnen blijven. Je hebt toch wel een backup van je veranderingen? Dan kan je ze gewoon weer terugzetten.

Wil je dan nog experimenteren, ga dan niet zomaar spitten in je register, maar gebruik de consoles van windows zoals services.msc en msconfig.

:p nou, ik zal je precies zeggen wat ik gister heb gedaan, directx geinstalleerd, nieuwe nvidia drivers voor mijn videokaart, heb een ding veranderd om het opstarten van mijn px te versnellen en dat was het eigenlijk wel,:o

directx geinstalleerd, nieuwe nvidia drivers voor mijn videokaart,
dat zou weinig kwaad moeten kunnen. Systeemspecs posten zou overigens ook geen kwaad kunnen.

heb een ding veranderd om het opstarten van mijn px te versnellen en dat was het eigenlijk wel,:o

:p nou, ik zal je precies zeggen wat ik gister heb gedaan,

Als je je register net zo "precies" edit als dat je antwoord ... WAT heb je veranderd? Dat zou nog wel eens wat helderheid kunnen verschaffen :confused:

Probleem verholpen!:eek: Ik was iets aant rotzooien met de nVidia Control Panel. Had ik zojuist de 3d-instellingen op ultra hoog gezet :p Maar in ieder geval bedankt voor de moeite :D

PS: TIP: probeer als je iemand helpt, een beetje aardiger over te komen. Je klonk een beetje agressief:eek:

PS: TIP: probeer als je iemand helpt, een beetje aardiger over te komen. Je klonk een beetje agressief:eek:

Is niet onaardig bedoeld hoor, maar een incompleet vraagstuk lost zo moeilijk op.

PS: TIP post de volgende keer systeemgegevens, duidelijk wat je gedaan hebt en duidelijke informatie wat er gebeurt. Dan krijg je een beter antwoord. ;)

Dit is een topic dat opgelost is, waar eigenlijk niet de fout en niet de oplossing in terug te vinden zijn. Als gebruiker kan je mee helpen door volledig te zijn, want dan kan een ander er ook nog informatie uit halen. Nu is het een praatje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan