CoD installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter zxl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zxl

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2002
Als ik CoD probeer te installeren gaat alles goed totdat hij om CD2 vraagt. Als ik CD2 er dan in doe, klik in de setup op OK.. maar dan gebeurd er nix..hij blijft vragen om CD2 terwijl hij er toch in zit.
Hij is ilegaal (van ftp), maar ik weet zeker dat hij compleet is.

Ik draai CD1 wel vanaf mijn HD. Misschien dat het daaraan ligt?

Kan iemand me helpen?

Laatst bewerkt:
Heb dit probleem ook gehad en je moet het zo doen:

Kopieer Cd1 naar 1 map op je vaste schijf. Als je daarmee klaar bent dan open je Cd2 en kopieer die. Dan plak je hem IN Cd1 en start de installatie. Nu moet ie het als het goed is doen...... Laat ff weten of ie het nu doet ...... :thumb:

Laatst bewerkt:
Bedoel je dat ik de map van CD2 in de map van CD1 moet plakken?
Dat heb ik net gedaan en hij vraagt nog steeds naar de cd.

nee niet de map zelf maar alles wat er in zit kopieer je en dat plak je dan in (dus bij alle bestanden van CD1) CD 1. dat is wat anders dan dat je alleen die map doet misschien help dit: (alles wat nightfire is, is nu call of duty natuurlijk)

Om Nightfire te installeren moet je dit doen:

1. Doe Nightfire Cd1 erin en open de CD. Kopieer nu alles wat op de CD staat naar je vaste schijf.
2. Doe Nifhtfire CD2 erin en open de CD. Kopieer nu alles wat op de CD staat en plak het IN de map van CD1.
3. start nu de installatie vanaf je vaste schijf.

Laatst bewerkt:
je opend cd 2 via verkenner, bewerken/alles selecteren/en dan plak je hem dus in de map waar CD 1 staat

Maar er zitten mappen bij die dezelfde naam hebben als in die van CD1 (setup en data bijv.).
Dus dan zou hij alles moeten overwriten? :confused:

Laatst bewerkt:
bij nightfire is dat in ieder geval wel zo misschien kan je ff een backup maken.... en dan gewoon alles door elkaar... Denk gewoon dat dat moet hoor...

succes:thumb:

Ik heb het geprobeerd. En halverwege vraagt hij nog steeds om CD2. :(
Erg vreemd.

volgens mij heb je het dan toch niet goed gedaan of is de gedownloade versie niet goed zou het nu ook niet meer weten....

zo

hey doe het volgende:
begin de installatie
als die om cd 2 vraagt moet je annuleren
als die vraagt of je alles terug wil zette dan moet je nee kliken
daarna open je cd 2
en dan ga je naar de setup map waar 4 bestanden zitten,ze heten huppeldepup.pk3 er zijn 4 die moet je kopieren en dan naar de map waar je cod geinstalleerd hebt(voor de helft)bij mij is dat c:program files/call of duty/main/ en daar doe je plakken

in je main map van cod dus
veel succes bij mij werkt het wel:D

Waarom heeft iedereen het over kopieren van de cd bestanden.
Maak van beide cd's een Image en laad die in een virtuele cd-rom speler.
Zo weet je zeker dat je een 1 op 1 kopie hebt.
Werkt het dan niet goed, dan kan je er wel vanuit gaan dat die cd download niet goed is.

Ik heb zelf COD vanaf een Image geinstalleert.
Deze werkt perfect.

PS hoe groot zijn je cd's exact?
Hier zijn ze;
Grootte op schijf, CD1 696 MB (730.087.424 bytes)
Grootte op schijf, CD2 732 MB (768.491.520 bytes)

Laatst bewerkt:
Re: zo

Geplaatst door osman
hey doe het volgende:
begin de installatie
als die om cd 2 vraagt moet je annuleren
als die vraagt of je alles terug wil zette dan moet je nee kliken
daarna open je cd 2
en dan ga je naar de setup map waar 4 bestanden zitten,ze heten huppeldepup.pk3 er zijn 4 die moet je kopieren en dan naar de map waar je cod geinstalleerd hebt(voor de helft)bij mij is dat c:program files/call of duty/main/ en daar doe je plakken

in je main map van cod dus
veel succes bij mij werkt het wel:D

Ik heb dit geprobeert en het werkt.

Iedereen bedankt voor de hulp!

de eeerste paar wat een moeilijk doeners, gebruik: deamontools, fantom cd. dan doe je tenminste niet zo moeilijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan