CoD-LinuxServer op Windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaY.NL

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Hya all,

Kan ik op mijn computer, die onder windows draait, een Call of Duty server draaien met de Linux-patch. Of moet ik dan linux op mijn computer installen?
Als het voorgaande niet gaat, hoe kan ik anders een server op windows laten draaien?

Bvd
Kay

volgens mij kan je geen linuxprog onder windows draaien probeer anders een vmware hiermee kan je linux onder windows draaien en dan draai je op linux die server :p

er zijn ook windows servers

Call of Duty v1.5 PRIVATE WINDOWS SERVER FIX
heb ik gevonden

zoek even rond op het web

heb je origineel of illegaal?
bij illegaal moet je er meer moeite voor doen

Oke.. met dat proggammatje van lamp lijkt me wat lastig. Ik probeer eerst de suggestie van traxion. Ik kan alleen dat programmatje niet vinden.

Oke.. ik snap wat traxion bedoeld.. maar dat is niet mijn bedoeling.
Van VMWare word ik niet veel wijzer...

vmware is gewoon een prog dat je kan draaien onder windows. en op dit prog kan je linux draaien linux denk dan dat hij op een echte pc zit maar eigenlijk zit hij op een virtuele pc. zo kun je dus je server draaien op linux terwijl je nog steeds windows gebruikt :p

welke versie van vmware moet ik dan gebruiken? Er zijn verschillende versies.

let er dan wel op als je een virtule pc gebruikt dat je dan 2 besturingssystemen hebt daaien en dat je pc dus langzamer wordt

wat bedoel je dan precies?
wil je perse linux server hebben??

Nee.. ik wil gewoon eenvoudig een CoD Server opzetten. En ik kan alleen maar linux patches vinden. Nu moet ik telkens opnieuw de server weer instellen en opstarten. ik wil de server gewoon met 1 druk op de knop laten draaien, zonder hem telkens opneiuw in te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan