cod modern warfare 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

omer1234

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2010
hallo ik heb een vraag denken jullie dat het op mij pc werkt hier de specs

AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2,60 ghz
ram 2,00 gb
Nvidia Geforce 9200 384 mb

graag snel een antwoord

Laatst bewerkt:
hallo ik heb een vraag denken jullie dat het op mij pc werkt hier de specs

AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2,60 ghz
ram 2,00 gb
Nvidia Geforce 9200 384 mb

graag snel een antwoord

Hij werkt wel maar niet super ofzo.

www.canyourunit.com and see for yourself.

Als hij aangeeft dat je de recommended specs niet haalt doe dan geen moeite de game fatsoenlijk te spelen

ik heb canyourunit gedaan en hij haalt alleen de minimum er is geen recommed

dus ik kan hem wel op low settings spelen

Als die website dan aangeeft dan ja.
Alleen zou ik die moeite niet nemen aangezien CoD:MW2 grafisch ontzettend slecht is en al HELEMAAL op low settings.

Wil je dan ook nog eens multiplayer gaan doen zou ik nog minder moeite nemen

ik wil hem alleen ff spelen ff kijken hoe die spel is leuk of dom ik zie het wel en wil geen multiplayer spelen ik vindt bf2 online persoonlijk beter dan call of duty

Kijk even of je Modern Warfare 1 kan draaien op recommended die heeft iets minder goede specs nodig maar geeft je wel een indicatie

Ooh alleen single player installeren en ff spelen dan.
4 uurtjes en je bent klaar Single player van CoD zuigt hard sinds een aantal jaar =)

is modern warefare 2 dan zo slecht

Ach het is wel leuk gedaan en zitten wel leuke missies tussen maar het lijkt ontzettend op Modern warfare 1 helemaal het einde.
Voor alleen single player is het zeker slecht de multiplayer maakt het stukken beter. Je bent er ook met paar uurtjes doorheen en dan op de moeilijke settings.

en kan ik misschien gta 4 spelen op lage setting of gaat dat niet lukken

daar staat dat mijn videokaart te laag is maar stel je voor dat ik hem installeer weet jij dan wat er gbeurt

daar staat dat mijn videokaart te laag is maar stel je voor dat ik hem installeer weet jij dan wat er gbeurt

ja dan kan je hem opstarten.
haha

als hij videokaart bij minimum te laag geeft geef ik je weinig kans maargoed proberen kan nooit kwaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan