cod modern warfare 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is een nieuwe pc me andere die had nog geen eens zo veel ram en die had geen videokaart

Wil je niet direct quotes van je eerste post een minuut later posten, lijkt zo opdringerig

Cod heeft een beste videokaart nodig,
je kan cod wel simpel trekken met deze specs, alleen verwacht niet te veel van de kwaliteit :thumb:

Voor gta iv kan ik je uit de droom helpen, de eisen voor het spel zijn niet correct. Op jou systeem gaat dit spel niet werken.

Wat betreft Cod mw2, laag is mogelijk, maar het spel leunt erg op hogere eisen. Een heleboel grafische features zullen voor jou niet beschikbaar zijn.

Heb het spel zelf, maar ik zie niet wat er grafisch niet goed aan zou zijn, ieder zijn mening.

Voor gta iv kan ik je uit de droom helpen, de eisen voor het spel zijn niet correct. Op jou systeem gaat dit spel niet werken.

Wat betreft Cod mw2, laag is mogelijk, maar het spel leunt erg op hogere eisen. Een heleboel grafische features zullen voor jou niet beschikbaar zijn.

Heb het spel zelf, maar ik zie niet wat er grafisch niet goed aan zou zijn, ieder zijn mening.

dat klopt, de eisen die rockstar games op de verpakking vermeld klopt voor geen meter, de werkelijke eisen liggen velen malen hoger.

dit is een nieuwe pc me andere die had nog geen eens zo veel ram en die had geen videokaart

Pc zonder videokaart, ook geen monitor op aangesloten dus :rolleyes:

Anyhow, Als dit een nieuwe is en je denkt nu al meer RAM en een nieuwe videokaart te moeten/willen kopen heb je denk ik tog een verkeerde aankoop gedaan

Pc zonder videokaart, ook geen monitor op aangesloten dus :rolleyes:

Anyhow, Als dit een nieuwe is en je denkt nu al meer RAM en een nieuwe videokaart te moeten/willen kopen heb je denk ik tog een verkeerde aankoop gedaan

dat is niet juist, als er geen videokaart in zit kan het zijn dat er gewoon on-board graphic card bij in zit. want bij 9 van de 10 mobos het geval is.
je kunt hierbij kiezen om een betere/nieuwere kaart er naast te prikken, en voor 50/60 euro heb je al 4 gb :)

let op; widows 32-bit kan maar op 3.2 GB ram draaien (meer ziet het systeem niet)
65-bit kan veel meer aan, maar die heeft weer andere nadelen.

dat is niet juist, als er geen videokaart in zit kan het zijn dat er gewoon on-board graphic card bij in zit. want bij 9 van de 10 mobos het geval is.
je kunt hierbij kiezen om een betere/nieuwere kaart er naast te prikken, en voor 50/60 euro heb je al 4 gb :)

let op; widows 32-bit kan maar op 3.2 GB ram draaien (meer ziet het systeem niet)
65-bit kan veel meer aan, maar die heeft weer andere nadelen.

Als je een on-board graphics card hebt, heb je dus een videokaart.
Zo slim was ik zelf ook nog wel =)

Daarnaast. Wat voor nadelen ken jij precies onder 64bit?
Heb serieus nog nooit een nadeel gevonden in een 64bit OS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan