CoD MW 2 doet het niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esdal14

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
Hallo Allemaal,

Ik heb Call of Duty Modern Warfare 2 gedownload via torrent (van razor) maar ik kan hem niet aan de gang krijgen.
Als ik hem opstart gaat alles goed! geen enkel probleem. Maar als ik de campaing opstart en de (uren durende) filmpjes en laad onzin heb gezien, crashed hij als het laden klaar is zonder fout melding o.i.d. terug naar het bureaublad. Ik heb zowat alles al geprobeerd. de instellingen veranderen, video/audio drivers updaten, resolutie aanpassen en programma's uitzetten met msconfig. Ik heb er ook een patch op zitten die ervoor zorgt dat ik geen gezeur heb met steam (hier ligt het ook niet aan). even voor de duidelijkheid mijn pc is verder geen oud barrel ofzo, dus hij kan hem makkelijk draaien! Heeft iemand misschien ervaring of nog beter een oplossing voor dit vervelende probleem? Wil graag verder spelen (heb 2 pc's) maar dat lukt op het moment niet.

Alvast Bedankt!! :thumb: :D

Zou toch prettig zijn als je hier de specs even vermeld van je pc.

Heb je ook al geprobeerd het spel opnieuw te installeren?

Geprobeerd zonder die patch (ook al zeg je dat het daar niet aan kan liggen)?

Bij deze mijn pc specs. Zoals je kunt zien zou hij het gewoon goed moeten kunnen doen! Enig idee wat het kan zijn? Ik zal proberen om hem opnieuw op te installeren. Ik denk niet dat het zin heeft maar oke! Verder zijn alle tips welkom!! :)

Bijlagen

• PC.jpg
    PC.jpg
    92 KB · Weergaven: 29
De test geeft inderdaad aan dat het zou moeten kunnen. Ik zie echter wel dat je kwa ram echt op het randje zit en dat er niet duidelijk word angegeven welke videokaart je hebt.

En daar zou em nu juist het probleem in kunnen zitten. De testen zijn namelijk niet altijd accuraat.

Kan je achterhalen welke videokaart je exact hebt? Ik vermoed namelijk een onboard kaart en die zijn (ondanks de testuitslag) niet geschikt om mee te gamen. Dus dat zou ik graag willen uitsluiten.

De test geeft inderdaad aan dat het zou moeten kunnen. Ik zie echter wel dat je kwa ram echt op het randje zit en dat er niet duidelijk word angegeven welke videokaart je hebt.

En daar zou em nu juist het probleem in kunnen zitten. De testen zijn namelijk niet altijd accuraat.

Kan je achterhalen welke videokaart je exact hebt? Ik vermoed namelijk een onboard kaart en die zijn (ondanks de testuitslag) niet geschikt om mee te gamen. Dus dat zou ik graag willen uitsluiten.

Jawel hoor ik heb een Readon X1800XT deze valt wel binnen de normen voor dit spel. Minimun is volgens mij X1600. Ram geheugen is inderdaad niet veel, maar wel net genoeg. Aangezien ik met msconfig alle overige programma's heb uitgezet, moet dit dus makkelijk kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan