COD MW 2 NAT veranderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter kanus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kanus

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
hallo,

bij mij staat dat mijn nat type strict is, maar hoe moet je dat veranderen?
ik heb op internet gezocht maar daar zeggen ze dat het aan je router ligt maar wij hebben gewoon kabel.

kan iemand mij helpen?

Kanus

hmmmmm misschien heb ik een ideetje (ik speel zelf MW2) volgens mij kan je niet via kabel spelen je moet anders een router kopen of je kan MW2 instellen op Lan als je dat hebt :/

Speeel zelf ook MW2 gewoon zonder router over de kabel, complete onzin dat het alleen met een router werkt.

@ Chrash,
weet je hoe het dan wel moet

@1Robinjazz,
wij hebben thuis een routor voor de laptops en mw2 staat op de pc en die heeft een LAN verbinding

Laatst bewerkt:
ik speel zelf ook, alleen dan op draadloos internet. ik ken je probleem, soms als ik het spel opstart staat er nat type strict, als het goed is staat er dan nog iets onder met een webadres. sluit cod af en ga naar de aangegeven website www.infinityward.com/nat heb je dit gedaan sluit je webbrowser dan weer af en start cod weer op, ik weet niet hoe maar bij mij werkt dit altijd. op die webpagina zelf hoef ik trouwens nooit wat te doen ik sluit hem gewoon weer af en klaar. ik weet niet of het bij jou ook werkt, ik hoop het. :d

bij mij heb ik soms lagg en soms gewoon internet. het is nu opgelost

ja, het hij is open en de vraag is opgelost.

bedankt allemaal:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan