COD MW2 2de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hamkaas

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Hoi,
Mijn broer heeft gisteren mw2 gekocht. En hij zou mij zijn steam coount gegevens geven zodat ik ook kon spelen. Hij is het dus vergeten en ik zie hem pas weer na het weekend. Is er een manier dat ik met zijn CD zonder steam kan spelen?

Alvast bedankt,

Welkom op Helpmij.:)

Helaas COD MW2 is niet op te starten zonder Steam.

Met andere hulpmiddelen wel. Alleen daar mogen we jou niet mee helpen. **Hint hint**

Wat is het probleem dan??

Dan download je steam toch en maak je een nieuw account aan.
MW2 checkt alleen of steam draait. Als de serial gewoon legaal is, is er niets aan de hand.

Moet maar eens proberen.

Werkt het niet, stuur dan maar een mailtje naar me :) heb nog wel een makkelijke oplossing voor je. Aangezien ik dit niet kan geven hier.

MW2 checkt alleen of steam draait. Als de serial gewoon legaal is, is er niets aan de hand.

Gaat niet lukken als de key door zijn broertje in gebruik is. IIg hij kan niet online spelen.

De key hangt los van steam. Tenminste dat is ook zo bij andere steam games.
Je kan niet tegelijk online spelen, maar dat is wat anders :)

Ik weet niet wat de TS bedoelt met "spelen".
De SP of de MP je hebt voor alle 2 steam nodig. tenzij je even googled.

Zolang het broertje niet op het account ingelogd is kan de TS via Steam spelen op hetzelfde account.

De key hangt los van steam.(1) Tenminste dat is ook zo bij andere steam games.
Je kan niet tegelijk online spelen, maar dat is wat anders :)

(2)De SP of de MP je hebt voor alle 2 steam nodig. tenzij je even googled.

Hmm, goed dat ik dat nu ook weet. Wist ik namelijk nog niet.

2. Ik had geen eens google nodig.. Iemand was me al voor en stuurde het spul direct door :rolleyes:

Ok toch bedankt voor het beantwoorden :) wacht ik wel tot maandag en vraag ik zijn steam account wel.

Nee, Hij zit in het buitenland (ver). :) als ik hem ga bellen kost het echt 4 euro per min

Maarja ga ondertussen wel codwaw spelen online :)

Moet maar eens proberen.

Werkt het niet, stuur dan maar een mailtje naar me :) heb nog wel een makkelijke oplossing voor je. Aangezien ik dit niet kan geven hier.

offtopic:
Toch wel achterlijk van infinity enzo, het spel is samen met de MP al gecracked in het weekend dat het uit was en hackers zijn er nu ook genoeg met aimbot en wallhack.
De crackers kunnen trouwens gewoon bij de betaalde:|.

ontopic:
Het kan toch zo wie zo niet? Volgens mij heb je jouw eigen kopie van het spel nodig met een andere key, of wat ik net zei.. Want zelfs als je broer er is, infinity ward staat toch niet 2 accounts op 1 spel toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan