[COD MW2] poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.563
Hoi

Bij Call of Duty: Modern Warfare 2, staat er bij multiplayer dat mijn NAT type ' strict ' is. Ik kan echter wel iedereen joinen. Als ik de poort 28960 open, kan ik niemand joinen, en krijg ik steeds het bericht 'Connecting to IWNET...'.

Hoe zit dit?
 
Dit stond er bij mij ook en er stond onder dat je naar de website moest gaan van infinityward dat was http://www.infinityward.com/nat
en daar zag ik dat je de UPnP moest inschakelen in je router. dus je moet even naar je router gaan en daarop inloggen of verbinding mee maken ligt eraan welke je hebt en ergens bij geavanceerd UPnP aanzetten.

Toen ik die had aangezet en me spel had geherstart stond die nog wel op strict maar nu een paar uur later staat die op open.
 
Dankje voor je reactie!

Maar het blijkt dat UPnP al aan stond, dus dat is een beetje vreemd. Het gaat overigens om een DLink Dir-655. Er staat op de site trouwens ook niks over een poort die je open moet zetten, dus eigenlijk zou hij het bij mij meteen moeten doen?

Ik zou nog even mijn firewall kunnen uitschakelen, ondanks ik cod op trusted heb gezet ;)
\
[edit]
Zomaar uit het niets is het opgelost! Geen idee wat er gebeurde, misschien dat die paar uur bij jou bij mij een week was.. bedankt in ieder geval![/edit]
 
Laatst bewerkt:
graag gedaan maar bij mij staat die ineens weer op strict :shocked: geen idee wat dat gedoe nou voorstelt maar het klopt niet helemaal achja me multiplayer werkt zoals het hoort dus mij hoor je niet klagen :p
 
Ja hier ook, na uitschakeling van de pc en een herstart 4 uur later staat hij weer op strict.. beetje raar allemaal..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan