Cod mw2 - steam - router

Status
Niet open voor verdere reacties.

phb1990

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
hallo,

ik heb onlangs COD MW2 gekocht & zoals jullie missch weten hebben we hiervoor steam nodig :)
IK heb dit spel zaterdag gekocht , het werkte goed tot gisteren middag, er stond :
ERROR je moet eerst internet hebben (maar ik had internet), ik ben dan op google gaan zoeken wat de oorzaken zouden kunnen zijn... en ik heb niets gevonden :(
Dus heb ik het spel eraf gehaald , terug steam geinstalleerd ,maar nu zegt die :
Unable to load library steam.dll.
ik heb dit bestand op internet gevonden, in mijn map geplaatst van steam . Maar dan kreeg ik andere meldingen dat bepaalde bstanden niet geladen kon worden.
Ik heb echt alles gedaan: firewall afgezet, het spel(& steam) terug installeren (maar steam blokkeerde altijd, dus kon het niet verder installeren,...
Ik heb gelezen dat er ports geopend moeten worden, maar ik heb hier geen verstand van. :/
Ik heb een Dlink: DSL 2740B maar deze heb ik moeten vervangen door een digibox (van belgacom) (ik weet niet of dit belang heeft),
Kan iemand mij hier stap per stap helpen aub, want ik zou graag dat spel opnieuw spelen & anders heb ik gwn 45 € weggegooid.
THX :)

je moet steam.dll niet downloaden van internet. indien steam.dll mist zou normaal gesproken steam zichzelf opnieuw moeten downloaden. probeer steam te deinstalleren met de bijgeleverde uninstaller en opnieuw beginnen met steam downloaden en installeren.

Andere methode die je eerst nog kunt proberen: gooi steam.dll weg en start steam.exe uit de directory op. als steam niet is corrupt geraakt zou ie nu zichzelf gaan repareren.

hey dank je voor het snelle antwoord, maar wat je zegt werkt niet bij mij want :

1) ik kan steam niet uninstalleren (want er is geen uninstall knop voor , ik doe dit dan met ccleaner)