Cod mw2 - steam - router

Status
Niet open voor verdere reacties.

phb1990

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
hallo,

ik heb onlangs COD MW2 gekocht & zoals jullie missch weten hebben we hiervoor steam nodig :)
IK heb dit spel zaterdag gekocht , het werkte goed tot gisteren middag, er stond :
ERROR je moet eerst internet hebben (maar ik had internet), ik ben dan op google gaan zoeken wat de oorzaken zouden kunnen zijn... en ik heb niets gevonden :(
Dus heb ik het spel eraf gehaald , terug steam geinstalleerd ,maar nu zegt die :
Unable to load library steam.dll.
ik heb dit bestand op internet gevonden, in mijn map geplaatst van steam . Maar dan kreeg ik andere meldingen dat bepaalde bstanden niet geladen kon worden.
Ik heb echt alles gedaan: firewall afgezet, het spel(& steam) terug installeren (maar steam blokkeerde altijd, dus kon het niet verder installeren,...
Ik heb gelezen dat er ports geopend moeten worden, maar ik heb hier geen verstand van. :/
Ik heb een Dlink: DSL 2740B maar deze heb ik moeten vervangen door een digibox (van belgacom) (ik weet niet of dit belang heeft),
Kan iemand mij hier stap per stap helpen aub, want ik zou graag dat spel opnieuw spelen & anders heb ik gwn 45 € weggegooid.
THX :)

je moet steam.dll niet downloaden van internet. indien steam.dll mist zou normaal gesproken steam zichzelf opnieuw moeten downloaden. probeer steam te deinstalleren met de bijgeleverde uninstaller en opnieuw beginnen met steam downloaden en installeren.

Andere methode die je eerst nog kunt proberen: gooi steam.dll weg en start steam.exe uit de directory op. als steam niet is corrupt geraakt zou ie nu zichzelf gaan repareren.

hey dank je voor het snelle antwoord, maar wat je zegt werkt niet bij mij want :

1) ik kan steam niet uninstalleren (want er is geen uninstall knop voor , ik doe dit dan met ccleaner)
2) ik heb geen steam.dll , dus kan ik dit niet weggooien. & die steam komt van mijn cod MW2 - dvd, dus is die niet corrupt. Ik heb ook steam proberen te downloaden via de site en geinstalleerd, maar het lukt niet.

ik heb het gevoel dat het te maken heeft met ports toe te voegen, maar ik weet niet hoe dit werkt ,
als router heb ik B-Box 2
kan iemand mij helpen ? :)

Eerst moet steam werken, anders heeft poorten veranderen geen zin. Poorten instellen is bij MW2 bovendien alleen nodig om NAT restricties te omzeilen wanneer je geen UPNP aan hebt staan op je router, of als je router geen UPNP ondersteund.

Wat werkt er niet als je steam probeerd te installeren via de site?

ja dus ik ga naar :

http://store.steampowered.com/

dan ga ik in de rechterkolom naar " installeer steam nu " ik sla dit op op men bureaublad.

dan voer ik dit uit ...
Installatie gedaan , ik druk op finish ... Steam doet dan update , maar dan komt er nu een scherm met :

To run Steam you must first connect to internet

nu krijg ik dit venster , pfff ik ben ten einde raad

OK IK HEB HET GEVONDEN !!! :D

dus ik heb da gedownload van de steam site

ik verwijder de snelkoppeling

dan maak ik een steam.exe snelkoppeling van men c-schijf

dan run ik dat als admin
& het heeft dan geupload & ik verkreeg het steam-schermpje met aanbiedingen en al :)

Nu is het COD MW2 aant installeren van de DVD :)

dank u wel voor het antw.
& hopelijk werkt het nu :)

zorg dat steam wordt toegestaan door je firewall. indien je op windows 7 / vista zit, selecteer dan ook "run as administrator".

Normaal gezien zou het dan moeten werken tenzij die Belgacom box specifiek nog dingen gaat blokken. Anders kun je even hier kijken.

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Belgacom/B-Box2/Steam_Client.htm

Kijk ook even of je UPNP kunt inschakelen op deze box, dat scheelt een hoop hoofdpijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan