CoD MW2

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnowDude

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2010
heey,
ik heb gisteren CoD MW2 gekregen en geïnstalleerd, alles schijnt het te doen behalve de teksten in de menu's, die zijn onleesbaar: inplaats van letters zie je gekleurde blokjes. daardoor kan ik het spel niet spelen (want ik weet niet wat ik aanklik ;p) al is het me 1 keer gelukt door gewoon wat te klikken de SingleplayerMode te spelen, maar de vertaling kan je dan weer niet lezen en ook je opdrachten niet dus daar heb ik ook weer niet veel aan.

Ik gebruik deze computer:
Fabrikant: Hewlett-Packard
Model: HP Compaq nx9420
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600 @ 1.83GHz 1.83 GHz
Geheugen (RAM): 2,00 GB
Type computer: 32-bits besturingssysteem
Windows Vista Business
videokaart: ATI Mobility Radeon X1600

Ik hoop dat iemand me kan helpen :)

inderdaad, alle mobility radeon's onder de HD3000 reeks kunnen CoDMW2 niet aan.

Controleer via deze site http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx of notebook het spel aankan.

Deze test is niet echt precies, zo zei hij vorig jaar nog dat GTA IV niet op deze pc ging werken door Windows 7. Toen ik het ging proberen deed hij het gewoon.
Echter is er geen goed automatisch alternatief zover ik dat weet dus doe ik zover ook die testjes.

Conclusie: Zulke tests zijn niet altijd betrouwbaar

maar als de grafische kaart niet werkt dan zou toch het hele spel het niet moeten doen?? bij mij doet alleen de tekst het niet in de menu's en in het spel zelf, voor de rest doet alles het prima.

Nee, dat is niet altijd het geval. Het is heel goed mogelijk dat een spel wel opstart, maar niet speelbaar is als de eisen niet gehaald worden.

Doe nu eerst die test eens en plaats de uitslag hier.

En update je drivers eens.

Omdat het gaat om een notebook vrees ik het ergste, je kan de specs daarvan namelijk niet vergelijken met een desktop.

@ Mrpsycho Waar haal jij vandaan dat dit pas vanaf de 3000 serie word ondersteunt?!

De minimum eisen zijn namelijk als volgt:

MINIMUM System Requirements
• Operating System: Windows XP, Vista or Windows 7
• CPU: Intel Pentium 4 3.2GHz / AMD 64 3200+ or better
• RAM: 512 MB on XP / 1 GB on Vista and Windows 7
• Graphics Card: 256 MB nVidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 1600XT / or better Shader 3.0 video card
• DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
• Sound card: 100% DirectX 9.0c compatible
• Hard Drive: 12 GB free space (33 GB of initial space if you are downloading it)

Shader 3.0 staat er zelf, de meeste laptop modellen van de HD3000 series hebben geen 3.0 ...

de uitslag van de test

CPU
Minimum: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
You Have: Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600 @ 1.83GHz
PASS

CPU Speed
Minimum: Intel Pentium 4 3.2GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
You Have: 1.83 GHz
Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU Speed does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.

RAM
Minimum: 1 GB
You Have: 2.0 GB
PASS

OS
Minimum: Microsoft Windows XP, Windows Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
You Have: Microsoft Windows Vista Business Edition Service Pack 2 (build 6002), 32-bit
PASS

Video Card
Minimum: 256 MB NVIDIA GeForce 6600 GT or better or ATI Radeon 1600 XT or better
You Have: ATI Radeon Graphics Processor (0x71C5)
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 1.0 GB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 3.0
Vertex Shader version 3.0 3.0

Sound Card
Minimum: Yes
You Have: SoundMAX Integrated Digital HD Audio
PASS

Free Disk Space
Minimum: 12 GB of free hard drive space
You Have: 20.1 GB
PASS

Daar heb je het al, zowel cpu als gpu voldoen niet aan de eisen. Dus houdt het jammergenoeg op.

naja het spel werkt verder prima dus dan doe ik het maar zonder dat ik de teksten kan lezen :P

maar bedankt voor jullie hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan