COD MW3 Crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansKlH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2010
Hallo iedereen!

Ik heb sinds woensdag een nieuwe pc. De predator G3 van Acer. Ik heb alles laten draaien en geïnstalleerd en ook steam weer geplaatst en COD MW 3 gedownload. Als ik nu het spel start crasht de pc. Alles er weer af gegooid en opnieuw er op gezet en nog crasht het zooitje weer. Wie kan mij helpen voor ik terug ga naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Ben ik iets vergeten te installeren of doe ik iets fout? Wie o wie kan mij helpen?? Groeten Hans

ja, de grootste fout die je gemaakt hebt is het merk Acer te kiezen. ik weet niet of je je geld nog terug kan vragen, maar je bent veel beter uit geweest zelf een pc in elkaar te laten zetten.

@roby3 wat is dat nou weer voor onzin antwoord....
acer is een prima merk, De predator G3 beschikt ook over meer dan genoeg werkgeheugen, en een processor welke krachtig genoeg is om deze game moeiteloos te kunnen spelen.

@TS
kun je wat specifieken uitleggen wat je gedaan hebt, want termen als "ik heb alles even laten draaien en geïnstalleerd en dit en dat geplaatst" word ik niet helder van :rolleyes:
wat heb je gedaan toen je de pc hebt aangezet? wat voor meldingen krijg je? valt hij uit met een blauw scherm?
even wat specifieker graag als je geholpen wilt worden :)

@dorco, acer is geen goed merk, ik heb zelf ook 2 acer's maar die hebben ook regelmatig problemen. maar het probleem ligt er niet aan dat het een acer is want alle componenten zijn gewoon goed van de predator g3.
@hanskih heb je ook al geprobeerd het register op te schonen met ccleaner of advanced system care.

Haha draai al jaren met acer systemen.. Geen problemen mee, daarnaast is de klantenservice van acer helemaal top!
Zal wel aan de gebruiker liggen ;)

Register opschonen van een pc die hooguit 4 dagen oud is is dus ook onzin...
Laten we er eerst achter komen wat er fout gaat voordat iedereen zijn trucjes op tafel smijt??

@dorco, bedoel je het als een grap dat de klantenservice goed is want opsturen duurt gemiddeld 2 tot 3 maanden en heel veel mensen hebben dan het probleem dat de pc het nog steeds niet goed doet (bijvoorbeeld scherm wat niet werkt en na reparatie nog steeds niet werkt).
en register opschonen van een nieuwe pc heeft wel nut want meestal vind je bij een nieuwe pc door de windows updates en installatie van programma's toch al heel wat registerfouten.

Mijn LED scherm was defect, heb acer hierover gebeld, ze hebben me uit gelegd wat te doen, en dat ik de laptop max 2 weken kwijt zou zijn, en mogelijk de data.
oke geen probleem, alles wat ik moest doen was een telefoontje naar UPS om eem afspraak te maken wanneer zij de laptop bij mij thuis konden ophalen, *geen verzendkosten dus,
en je hebt de mensen aan de deur wanneer het jou uitkomt*
laptopje binnen 4 dagen terug, met splinter nieuw LED scherm erin.
hoezo slechte service?

back OT

En nu maar terug naar het probleem. Maakt niet uit welk merk de ts'r heeft. Hij/zij heeft dat merk nu eenmaal en zoekt een oplossing.

Kun je de temperaturen eens bijhouden? gebruik hier een programma als speccy voor.

over het algemeen heb ik veel Acer computers gezien zonder fatsoenlijke airflow. Of de specs nu goed zijn of slecht, deze betekenen ook niet alles mbt stabiliteit.

Niks mis met je computer, alleen wat mij ook afvraagt is of je alle drivers goed heb.
Ik zou een drivercheck laten doen (kan ook online) en check is of je hem kan draaien en wat ie zegt bij errors?
canyourunit.com

@MitchellBouwman , ik al niet al te veel vertrouwen op canyourunit.com omdat die site zegt dat mijn pc MW3 niet aan kan, maar ik speel met 80FPS op de highest graphics...

Je moet eens naar Nvidia's site gaan en daar de nieuwste drivers downloaden of een auto detector downloaden die voor je de videokaart detecteert en automatisch de nieuwste dirvers download.

@roby3 wat is dat nou weer voor onzin antwoord....
acer is een prima merk, De predator G3 beschikt ook over meer dan genoeg werkgeheugen, en een processor welke krachtig genoeg is om deze game moeiteloos te kunnen spelen.

@TS
kun je wat specifieken uitleggen wat je gedaan hebt, want termen als "ik heb alles even laten draaien en geïnstalleerd en dit en dat geplaatst" word ik niet helder van :rolleyes:
wat heb je gedaan toen je de pc hebt aangezet? wat voor meldingen krijg je? valt hij uit met een blauw scherm?
even wat specifieker graag als je geholpen wilt worden :)

Tja ik kom niet zo vaak in de problemen!!
Met alles installeren bedoelde ik de drivers en de software voor het systeem.
Ik heb met driver whiz een run laten doen en die geeft alleen aan dat, de "AMD AHCI Compateble RAID controller" out of date is. Ik kan dit bestand downloaden maar hoe te instaleren????? Krijg ik niet voor elkaar...

Met het spel is iets raars. Ik heb namelijk nu meerdere spellen geïnstalleerd oudere dan COD MW 3, dat wel, en die werken perfect. Als ik COD MW 3 opstart in single player via steam. Dan zie je het start schermpje van het spel, waar deze normaal zou doorgaan naar het spel wordt het beeld zwart en start de pc overnieuw. Wat de multiplayer aangaat komt er idd een blauw scherm.

De temp van de het systeem is 37 graden de temp van de video kaart is 40 graden. Ik ben wat dat aangaat een leek en weet niet of dat de goede waardes zouden moeten zijn voor dit systeem....

Mochten jullie nog meer info willen, ik blijf een Noob, Vraag gerust

@MitchellBouwman , ik al niet al te veel vertrouwen op canyourunit.com omdat die site zegt dat mijn pc MW3 niet aan kan, maar ik speel met 80FPS op de highest graphics...

Je moet eens naar Nvidia's site gaan en daar de nieuwste drivers downloaden of een auto detector downloaden die voor je de videokaart detecteert en automatisch de nieuwste dirvers download.

Had ik gedaan en werken....

Niks mis met je computer, alleen wat mij ook afvraagt is of je alle drivers goed heb.
Ik zou een drivercheck laten doen (kan ook online) en check is of je hem kan draaien en wat ie zegt bij errors?
canyourunit.com

Ik heb met driver whiz een run laten doen en die geeft alleen aan dat, de "AMD AHCI Compateble RAID controller" out of date is. Ik kan dit bestand downloaden maar hoe te instaleren????? Krijg ik niet voor elkaar...

Kun je de temperaturen eens bijhouden? gebruik hier een programma als speccy voor.

over het algemeen heb ik veel Acer computers gezien zonder fatsoenlijke airflow. Of de specs nu goed zijn of slecht, deze betekenen ook niet alles mbt stabiliteit.

Systeem 37 graden, Videocard 40 graden

@dorco, acer is geen goed merk, ik heb zelf ook 2 acer's maar die hebben ook regelmatig problemen. maar het probleem ligt er niet aan dat het een acer is want alle componenten zijn gewoon goed van de predator g3.
@hanskih heb je ook al geprobeerd het register op te schonen met ccleaner of advanced system care.

Nog niet gedaan zal eens kijken...

Alle vragen beantwoord en nu geen feedback meer!!
Het probleem met directx is opgelost alle spellen, buiten cod mw3, doen het, alleen dat spel niet. Ik heb nu wel een ellenlange lijst met fixen binnen via steam, maar ik krijg hem niet spelend.
wie o wie weet de oplossing?

Groet, Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan