[COD MW3]Nat Type

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbeeertv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2012
Hey,

Ik speel al een tijdje Call of duty: Modern Warfare 3, alleen is mijn NAT type nog nooit open geweest. Ik heb op mijn router allemaal porten opengezet maar heb nog steeds geen open NAT type. Ik heb uPnP aanstaan. Ik heb een router van Sitecom. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik vind het juist fijn om host te zijn kan je nog private matches doen. En dat kan nu niet.

Ik heb destijds mijn router eens moeten resetten. Enkel weet ik niet hoe dit bij jou verloopt, kan namelijk ook zijn dat al de instellingen verdwijnen.. Het gebeurde bij mij in ieder geval niet.

hellip

ik heb een ook strict maar ik heb een Arcadyan ARV7519. Ik weet ook niet welke poorten je moet openzetten

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem heb alle poorten al open gezet en uPnP al aangezet.
router is van kpn een experia box.

het gaat mij niet om het hosten van games maar ik kan ook geen party's joinen.

Help mij AUB.

Groet slibbie

1. Zorg ervoor dat het apparaat (PC/PS3/Xbox enz) waar je COD MW3 op speelt eerst een static IP heeft.

2. Als NAT ingeschakeld staat is het nodig om poorten te forwarden. Welke poorten je moet openen, ligt aan aan waar je COD MW3 op speelt. Zie hieronder de poorten van TCP/UDP die geforward moet worden.

Xbox 360

TCP: 80,53,3074,
UDP: 88,53,3074

Playstation 3

TCP: 80, 443, 5223, 3074
UDP: 3074,3478,3479

PC

TCP: 27014-27050, 3074
UDP: 27000-27015, 27015-27030,3074
Let op: Je firewall op de PC kan ook deze poorten tegenhouden, dus voeg deze toe als uitzondering bij 'Firewall' bij configuratiescherm -> Netwerk

Gebruik de handleiding van de router op poorten te forwarden. Dit heb je thuis of kan je zo op het internet vinden.

Mocht je er niet uitkomen hoor ik het wel (:

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan